Personeelsmanagement (HRM)

Alle gegevens van uw medewerkers op één plaats. Geen rondzwevende contracten meer of onduidelijkheid over resterende vrije dagen. Inclusief afwezigheids- en verlofregistraties.

€ 3,95 per maand
Gratis uitproberen

Gratis uitproberen?

  • 30 dagen gratis proberen
  • Geen automatische verlenging
Nu gratis proberen!

Dit gelieve niet in te vullen:

Er is een fout opgetreden
Beheer alle informatie rondom uw personeel in één dossier, zoals bankgegevens, contracten, afwezigheid van uw personeel, etc.

Personeelsmanagement (HRM)

Registratie van personeelsdossiers. Uploaden van documenten inclusief herinneringen voor verloopdatum.

Manager en medewerker

U kunt kiezen voor de rol personeelsmanager of personeelsmedewerker. De manager kan alles inzien en aanvragen goed- of afkeuren. De medewerker kan alleen zijn eigen gegevens inzien.

Beheer het aantal vrije dagen voor uw personeel op één plek. Keur ingediende aanvragen van uw personeel goed of af.

Vrije dagen beheer

Beheer de vrije dagen van uw personeel op één plek. Keur ingediende aanvragen van uw personeel goed of af.

Afwezigheid en verlof

Eenvoudig afwezigheid, ziekte of verlofaanvraag indienen. De personeelsmanager kan deze verlofaanvragen goed- of afkeuren. Inclusief overzichtelijke inzage voor de manager van totale afwezigheid.

30 dagen gratis en vrijblijvend proberen!

Nu gratis proberen!

Dit gelieve niet in te vullen:

Er is een fout opgetreden

Haal méér uit de module Personeelsmanagement (HRM)

Wij gaan voor 100% klanttevredenheid!

Silvasoft streeft naar 100% klanttevredenheid. Niet alleen met onze gebruiksvriendelijke software, maar ook met onze support & bereikbaarheid (telefoon, chat, e-mail, WhatsApp).

Recente reviews

Onze klanten zijn erg tevreden over Silvasoft, daar zijn we trots op! Bekijk hier alle reviews.

Silvasoft
4.8
Gebaseerd op 51 beoordelingen
Voor de uitbating van onze vakantiewoning Le Ferron, hadden we nood aan een ‘simpele’ manier van factureren en opvolgen. Ik dacht dit met Excel wel zelf op te lossen.....Tot ik Silvasoft mocht ontdekken.Naast hun - voor ‘dummies’ als ik - heel simpele manier van invullen en opmaken met een professionele factuur als resultaat, vind ik hun snelle en concrete respons bij het stellen van een vraag nog meer dan SUPER.Dikke 👍 dus en dit bovendien nog voor een zeer aanvaardbare maandelijkse kostprijs.
Jp De W.
Jp De W.
06:46 22 Sep 20
Ik ken een klein beetje van boekhouden maar Silvasoft is het online boekhoudpakket dat mij aanvult. Zelfs al ken je niet veel van boekhouding, via de tutorials vindt je snel terug wat je nodig hebt en hoe het moet.Heb je een vraag over hoe je sommige zaken moet boeken, kan je steeds terecht bij de support afdeling, die U steeds trachten te helpen.Kortweg Silvasoft is het boekhoudpakket voor de leek en het bespaart je dure boekhouderskosten. Waarom veel betalen als minder ook kan.
Steven Van O.
Steven Van O.
17:30 18 Sep 20
Silvasoft is een recht aan-recht uit boekhoudprogramma met diverse waarde toevoegende keuze modules, voldoende voor een kleine KMO of beginnend bedrijfje, of voor verenigingen die een dubbele boekhouding (willen) voeren. Ik ben er heel tevreden over. Score 4,5/5!
wim L.
wim L.
13:01 14 Sep 20
Sinds dit jaar heb ik de boekhouding voor mijn eenmanszaak zelf in handen genomen. Silvasoft is een duidelijk programma, ook voor beginners. Bij specifieke vragen telkens heel goed geholpen door het Silvasoft-team. Fijn om op deze manier zelf meer zicht te kunnen houden op de inkomsten en de uitgaven en dat ik deze zelf vlot kan ordenen per project.
Treesje V.
Treesje V.
12:02 11 Sep 20
Tevreden gebruiker, ze luisteren ook naar voorstellen tot verbetering van de tool. Zeer betaalbare oplossing voor de KMO. Volgende stap is integratie met hun API. Zeer goede helpdesk, zeer behulpzaam.
Johan T.
Johan T.
08:31 11 Sep 20
Vorig jaar de overstap gemaakt van Exact naar Silvasoft. Een betere beslissing hadden we niet kunnen maken. Het programma is duidelijk, de klantenservice is goed bereikbaar, nieuwe ideeën worden meegenomen en uitgevoerd. En wat voor ons belangrijk was is dat het voldoet aan de Nederlandse en Belgische regelgeving.
Info E.
Info E.
08:17 11 Sep 20
Zéér tevreden over Silvasoft. Heel gebruiksvriendelijk en perfect te linken aan een webshop. Klantendienst is ook uitzonderlijk snel en behulpzaam. Grote besparing op het vlak van boekhoudkosten dus op alle vlakken een aanrader!
Jantine van P.
Jantine van P.
07:53 11 Sep 20
Silvasoft is een makkelijk programma voor je boekhouding. Het bestaat uit diverse bouwstenen waardoor je alleen maar betaald voor hetgeen je daadwerkelijk nodig hebt. Ik gebruik Silvasoft om facturen/pakbonnen te draaien en tevens om overzichten over mijn verkopen te draaien.Enig minpuntje is dat men overzichten niet in Excel geeft en dat men afrond op regelniveau waardoor er weleens een afrondingsverschil kan zitten op het eind bedrag (meestal van €0,01).
Godfried B.
Godfried B.
07:10 11 Sep 20
Prettige programma, makkelijk om me te werken. Fijn bedrijf met snelle respons op vragen. Bij ons bedrijf zijn we zeker tevreden over SILVASOFT en raden dan ook het programma aan !!.
Peter S.
Peter S.
06:23 11 Sep 20
Erg verrast over de werking, werkt goed. echter wel met beperkingen. zo is het bijvoorbeeld niet mogelijk meerdere leveranciers aan een artikel toe te voegen. Eigen velden aanmaken kan wel, echter geen import mogelijkheden daarvoor beschikbaar. Voor nu dan toch geen overstap mogelijk vanuit Exact Online.Update: De beperkingen zijn reeds toegevoegd aan silvasoft. Wij zijn inmiddels overgestapt en ben een erg tevreden gebruiker. Dikke pluim voor het silvasoft team!! Ga zo door!!
Raoul van K.
Raoul van K.
17:07 10 Sep 20
UItstekende bedrijfs software voor kleine en middelgrote ondernemingen. bijzonder betaalbaar en een 6 sterren service. Een absolute aanrader.
Fred Van der L.
Fred Van der L.
12:14 10 Sep 20
Beste stap ooit! Wat een fijn compleet én intuïtief programma. Het inrichten is even veel werk zo midden in een jaar, maar ik kon niet meer wachten. Uiteindelijk zal ik er enorm veel tijd mee winnen.Groot voordeel is ook een fijne klantenservice.
Suzanne D.
Suzanne D.
09:38 26 Aug 20
Wij maken gebruik van de CRM module van Silvasoft na jarenlang gebruik van SugarCRM, dat te groot voor ons was. Silvasoft werkt gemakkelijker en intuïtiever en biedt ons alles wat we nodig hebben. Het upgradebeleid is top en ook de klantenservice is prima. Een aanrader!
Bertil V.
Bertil V.
07:20 20 Aug 20
De proefversie vond ik al gelijk fantastisch. Heb daarna via mail begeleiding gevraagd en ik kreeg heel snel antwoord. Heb geen seconde getwijfeld om het programma te kopen. Ik zou het iedereen aanraden.Bedankt voor de goede service
Amylin's C.
Amylin's C.
06:47 17 Aug 20
Na de trial-periode zonder twijfel een betalende klant geworden. Niet alleen is het pakket erg handig dankzij de, koppeling met mijn WooCommerce webshop. Je kan altijd terecht bij de helpdesk die snel en accuraat werkt. Een geoliede machine. Dat er een feedback portaal is waar je als gebruiker zelf suggesties kan doen (en die dan ook nog eens regelmatig worden opgepikt én verwerkt in de software) is een extra leuke bijkomstigheid. Voor wie hard twijfelt over welk boekhoudpakket geschikt is voor hem/haar, Silvasoft is naar mijn persoonlijke ervaring een echte aanrader.
Ruben D.
Ruben D.
13:17 22 Jul 20
Super tevreden over het team. Binnen de 2 dagen een antwoord of zelfs nog op dezelfde dag het probleem door het team opgelost. Steeds duidelijke antwoorden op de gestelde vragen.
Monique J.
Monique J.
12:31 20 Jun 20
Als ik een vraag heb stuur ik altijd een ticket, en deze worden zeer snel en deskundig beantwoord. Kortom top.
Mulder M.
Mulder M.
14:24 18 Jun 20
Wij maken nu een half jaar gebruik van de volledige software (alle modules) en we zijn er zeer over te spreken. Ons bedrijf heeft hiervoor 8 jaar lang een ERP pakket gebruikt maar Silvasoft werkt veel makkelijker en sneller! De software ziet er duidelijk uit en je hebt echt heel veel mogelijkheden. (Bijv eigen layout ontwerpen van factuur of ubl facturen automatisch inlezen) De helpdesk is zeer vriendelijk en er zijn ook duidelijke instructie filmpjes beschikbaar. Je hoeft dus geen cursus te volgen maar kan zo aan de slag!Het enige wat ik jammer vind is dat we niet jaren eerder dit abonnement hebben genomen 🙂 Echt een aanrader!
Deborah R.
Deborah R.
11:24 18 Jun 20
Wij hebben een paar dagen geleden de overstap gemaakt naar Silvasoft en maken gebruik van boekhouden en factureren. Het programma werkt heel prettig en ook de support is zeer snel in het reageren op vragen. Ik had een wens voor de factuurmodule en deze is direct opgepakt. Het lijt erop dat Silvasoft veel nieuwe dingen inbouwt wat voor ons reden was om over te stappen. Ik kan het dus aan iedereen aanraden.
Chris V.
Chris V.
13:58 15 Jun 20
Duidelijk, overzichtelijk en zeer helpend programma voor online boekhouden! Ondanks mijn geringe kennis van boekhouding lukt het me, door de overzichtelijke en duidelijke opzet, toch steeds weer om mijn administratie op tijd in orde te hebben. Hiernaast is de service uitstekend en is het personeel bereid mee te denken in oplossingen en verbetering. Kortom: geweldig programma om het leven weer wat gemakkelijker te maken 😉
Jos van der K.
Jos van der K.
08:09 03 Jan 20
Ik vind de software tot dusver zeer handig en gemakkelijk in gebruik. Ook als ik vragen heb is de feedback snel en to the point!
Stefan P.
Stefan P.
14:55 08 Nov 19
Goeie software, zeer tevreden. Schermen mogen soms iets rustiger maar je kan veel.met het programma. Betrouwbare partij
Ewout N.
Ewout N.
13:51 07 Nov 19
Uitstekende klantenservice! Je vragen worden heel snel beantwoord en het pakket is prettig om mee te werken.
Jochem B.
Jochem B.
17:28 30 Oct 19
Bijzonder prettige bedrijfssoftware. Het programma werkt snel en makkelijk en regelmatig zijn er updates met nieuwe functies. Werk nu ruim 2 jaar met Silvasoft en ik stap niet meer over. Grootste gemis vind ik wel het ontbreken van iDeal betaallink op de facturen, maar begreep dat daaraan gewerkt wordt. Ook mijn complimenten aan Dennis van de helpdesk die mij meerdere malen zeer vriendelijk te woord heeft gestaan.
Johan K.
Johan K.
09:08 13 Oct 19

30 dagen gratis en vrijblijvend proberen!

Nu gratis proberen!

Dit gelieve niet in te vullen:

Er is een fout opgetreden

Functielijst module Personeelsmanagement

U kunt per gebruiker een eigen rol instellen. Er zijn twee rollen:

  • Personeelsmanager: kan alle personeelsdossiers inzien en alle bijbehorende afwezigheidsregistraties, verlofaanvragen, ziektemeldingen, etc. Als manager kunt u deze verlofaanvragen goed- of afkeuren.
  • Personeelsmedewerker: kan alleen zijn eigen personeelsdossier inzien en zijn eigen afwezigheidsregistraties, verlofaanvragen, ziektemeldingen, etc.

Voeg een onbeperkt aantal personeelsdossiers toe waarin u alle gegevens rondom uw personeel kunt vastleggen, zoals afspraken, contracten, verjaardagen, vrije dagen, afwezigheid en verlof, contactgegevens, bankgegevens, etc.

Voeg uw contracten toe aan de personeelsdossiers en stel per contract in dat u een herinnering krijgt per e-mail en/of via uw dashboard bij een aankomende verloopdatum.

U kunt eenvoudig de vrije dagen instellen per personeelslid. Ook ziet u in één oogopslag hoeveel vrije dagen uw personeelslid nog heeft, hoeveel vrije dagen er al zijn opgenomen, etc.

Uw personeel kan zich via deze module ziek melden. Deze ziekmelding kunt u vervolgens goed- of afkeuren. Ook ziet u in een handig overzicht alle ziekmeldingen per personeelslid.

Uw personeel kan via deze module verlof / vakantie aanvragen. Deze aanvraag kunt u vervolgens goed- of afkeuren. Ook ziet u in een handig overzicht alle (aankomende) verlofperiodes per personeelslid.

U kunt eenvoudig alle feestdagen toevoegen. Deze zullen voor uw medewerkers dan tellen als extra vrije dagen. Geregistreerde afwezigheid op feestdagen (module Urenregistratie) wordt niet van de vrije dagen afgehaald. Eventuele urenregistraties op feestdagen (module Urenregistratie) worden geteld als overwerk.

Krijg op uw dashboard meldingen van aankomende verjaardagen van uw personeel. Zo vergeet u nooit meer een verjaardag!

Voeg per personeelslid taken toe voor uzelf of voor uw personeel. Heeft u ook de module Taken & agenda? Deze taken verschijnen vervolgens in uw agenda of in de agenda van uw personeel.

Per personeelsdossier kunt u notities toevoegen die betrekking hebben op uw personeel. Bijvoorbeeld gemaakte afspraken, afspraken over cursussen, etc. Dit zijn interne notities ter ondersteuning van u als personeelsmanager.

30 dagen gratis en vrijblijvend proberen!

Nu gratis proberen!

Dit gelieve niet in te vullen:

Er is een fout opgetreden