Software voor accountantsadviseursadministratiekantorenboekhouders

Vanuit één dashboard toegang tot al uw klanten en administraties. Gratis meekijken met uw klanten en eigen administraties beheren tegen een speciaal tarief. 

Gratis uitproberen?

  • 30 dagen gratis proberen
  • Geen automatische verlenging
Nu gratis proberen!

Dit gelieve niet in te vullen:

Er is een fout opgetreden

Voordelen voor boekhouders & accountants

Eenvoudig en snel online boekhouden en factureren voor al uw klanten. U krijgt als boekhouder of accountant toegang tot de modules: boekhouden, facturatie en CRM tegen een speciaal tarief. Daarnaast profiteert u van vele voordelen.

Dashboard van de module Boekhouden van Silvasoft

Online boekhouden

Alles wat u nodig heeft om een volledige boekhouding te voeren. Eenvoudig en snel boeken van aankopen, verkopen, bank- en kastransacties.

Rapportages

Uitgebreide rapportage mogelijkheden zoals: kolommenbalans, winst & verlies, ouderdomsanalyse, kostenplaatsen, fiscale aftrekbaarheid en meer.

Btw-aangifte SIlvasoft

Btw-aangifte en IC-opgave

Automatische berekening van alle btw-aangifte roosters inclusief export voor indiening bij de Intervat toepassing.

Klantenlisting

Ook uw jaarlijkse klantenlisting wordt automatisch berekend. U kunt deze direct uploaden bij de Intervat toepassing!

Scan & herken van aankopen

Scan & Herken

Uw bonnetjes en aankoopfacturen in no-time ingeboekt met onze Scan & Herken module. Van PDF of foto naar een boekingsvoorstel in enkele seconden. Slechts 16 cent per scan!

Mail & Herken

Per administratie een eigen mailadres om bonnetjes en aankoopfacturen naar toe te sturen die in uw ‘inbox’ terechtkomen in Silvasoft.

Bankboek Silvasoft

Bankenkoppeling

U kunt de bankrekeningen van uw klanten koppelen aan Silvasoft voor een automatische verwerking van banktransacties. Lees meer…

Automatische matching

Silvasoft herkent automatisch welke afschriften horen bij welke aankopen of verkopen. Zo kunt u het verwerken van bank- en kastransacties tot wel 90% automatiseren!

En nog veel meer..

Er is nog veel meer mogelijk. Denk aan facturen opstellen, kostenplaatsen registratie, compleet relatiebeheer (CRM) met automatische aanvulling en controle van bedrijfsgegevens, autorisaties voor medewerkers binnen uw kantoor, enzovoorts… Ervaar het zelf door u via onderstaand formulier aan te melden voor een gratis proefperiode.

30 dagen vrijblijvend proberen?

Nu gratis proberen!

Dit gelieve niet in te vullen:

Er is een fout opgetreden

Prijzen

Gratis meekijken

Bestaande Silvasoft gebruikers kunnen hun administratie gratis koppelen aan uw account. Hierin kunt u dus gratis meekijken en meewerken.

Prijs per gebruiker

De eerste gebruiker is gratis. Elke extra gebruiker kost € 5,- excl. btw per maand.

Prijs voor eigen administraties

Wilt u eigen administraties gaan voeren, zonder dat uw klant een account heeft bij Silvasoft? Dan gelden daarvoor onderstaande tarieven (excl. btw):

1 administratie:
Boekhouden: gratis
Facturatie: gratis

2 – 25 administraties:
Boekhouden: € 2,50 per maand
Facturatie: € 1,50 per maand

26 – 75 administraties:
Boekhouden: € 2,25 per maand
Facturatie: € 1,35 per maand

76 administraties en meer:
Boekhouden: € 2,00 per maand
Facturatie: € 1,20 per maand

Veelgestelde vragen

Ja, met onze software voor administratiekantoren en accountants kunt u de boekhouding en facturatie voor al uw klanten doen. U kunt tevens koppelen aan bestaande klanten binnen Silvasoft. Dit is voor u gratis. Zo kunt u dus meekijken in de boekhouding en facturatie van uw klanten. Ook kunt u op ieder gewenst moment uw klanten koppelen aan hun eigen administratie in uw beheer, zodat de klant er zelf ook bij kan.
Qua boekhouden, facturatie en CRM ontvangt u de volledige functionaliteit die standaard Silvasoft gebruikers ook hebben. U heeft echter een overkoepelend dashboard om uw klanten en administraties in te beheren. Bovendien profiteert u van een voordeliger prijsmodel, speciaal gericht op kantoren en accountants met meerdere klanten. Een standaard Silvasoft gebruiker heeft wel de mogelijkheid om extra modules aan zijn account te koppelen, zoals urenregistratie, projectmanagement, personeelsmanagement, etc.
Ja, indien u wilt samenwerken met uw klant en dus zowel u als kantoor, als uw klant bij de administratie moeten kunnen, kan uw klant zich bij Silvasoft registreren als normale gebruiker. Vervolgens kan de gebruiker zich koppelen aan de administratie die u beheert, zodat zowel u als uw klant toegang tot dezelfde administratie krijgen. Uw klant kan dan ook nog eens gebruik maken van andere modules van Silvasoft, zoals urenregistratie, projectmanagement, personeelsmanagement, etc. Op het moment dat dit gebeurt dan vervallen eventuele kosten die u voor deze administratie had.
Indien uw klant toegang wilt tot zijn administratie dan betaalt uw klant de standaard kosten zoals te vinden op onze prijzen pagina. De totale kosten voor de klant hangen volledig af van de functionaliteiten die de klant gebruikt.
U kunt te allen tijde een klant ontkoppelen of archiveren binnen uw kantoor. U betaalt enkel voor de periode dat u toegang wilt tot de administratie van de klant. U kunt de overeenkomst met Silvasoft, na 30 dagen, op ieder gewenst moment beëindigen. Hier zit geen opzegtermijn aan verbonden.
Gezien de compleetheid van de boekhoudfunctionaliteiten, facturatiefunctionaliteiten en de CRM functionaliteiten is dit in de meeste gevallen voldoende voor u als administratiekantoor of accountant om alles te beheren dat nodig is voor uw klanten. Wilt u echter meer kunnen, zoals uren registreren, projecten beheren, etc. binnen de administratie van uw klant? Dan dient u zich als normale gebruiker te registreren.
Stel u bent een accountant of administratiekantoor en u beheert in totaal 10 eigen administraties. Hier wilt u met 2 gebruikers in kunnen en u wilt enkel boekhouden. Uw maandelijkse kosten worden dan:
– 1ste administratie is gratis
– 1ste gebruiker is gratis
– 2e gebruiker kost € 5,00 excl. btw per maand.
– 9 administraties maal € 2,50 is € 22,50 excl. btw per maand.

Voor een totaalbedrag van € 27,50 excl. btw per maand kunt u dus maar liefst 10 klanten/administraties beheren en daar ook nog tegelijk in werken met 2 medewerkers van uw kantoor. Willen uw klanten zelf ook in Silvasoft werken? Dan kunnen zij een account aanmaken en kunnen wij de administratie koppelen aan hun account. De kosten voor deze administratie vervallen dan voor u, aangezien de klant hier dan zelf voor gaat betalen.

Ervaar zelf de voordelen van Silvasoft!

  • 1 maand gratis proberen
  • Geheel vrijblijvend
Nu gratis proberen!

Dit gelieve niet in te vullen:

Er is een fout opgetreden

Beoordeeld met een 9.6 uit 150+ reviews

Daar zijn we trots op. Bekijk hieronder recente reviews of bekijk hier alle reviews.

Silvasoft
4.8
Gebaseerd op 81 beoordelingen
zeer gebruiksvriendelijk software voor de basic tot heel uitgebreide boekhouding. ik als starter vind de modules zeer handig. je betaald dus enkel wat je nu nodig heb en kan later uitbreiden zo vel je wil
An H.
An H.
19:03 26 Nov 20
Zeer tevreden over het boekhoudpakket. Heel eenvoudig in gebruik, overzichtelijk en zeer budgetvriendelijk. Een aanrader!
Elke G.
Elke G.
11:12 26 Nov 20
Prettige overstap naar Silvasoft. De bereikbaarheid bij vragen en ook problemen verliep erg soepel. We hebben een goed gevoel en erg blij met onze beslissing
Nic Van Buttingha W.
Nic Van Buttingha W.
13:19 25 Nov 20
Ik gebruik sinds enkele maanden Silvasoft om mijn boekhouding te doen en ben blij met de overstap. Onmiddellijk inzage in de actuele cijfers, de mogelijkheid om een (Belgische) btw-aangifte te doen via Intervat, een ingebouwde CRM-module en eigen rapporten aanmaken waren voor mij de belangrijkste redenen om voor Silvasoft te kiezen. Dankzij de handige app kan ik ook alles consulteren via de smartphone.
Jarno Vande W.
Jarno Vande W.
18:13 23 Nov 20
Zeer handig, veelzijdig programma. Dagelijks verbeteringen en top support bovendien is de support volledig gratis.
michiel V.
michiel V.
08:34 20 Nov 20
heel eenvoudig superkrachtig systeem, werkt zo fijn dat boekhouden en administratie (bijna) leuk wordt voor een timmerman. heel duidelijk en overzichtelijk menu structuur. instellen layout was in het begin een dingetje, maar eenmaal je het door hebt is het perfect. en 1x goed instellen en voor altijd klaar. ik beveel silvasoft aan voor ieder bedrijf hoe groot of klein je ook bent.
loek den O.
loek den O.
08:17 20 Nov 20
Prima boekhoudprogramma, waar je enkel voor betaald wat je gebruikt. Wordt maandelijks van de rekening afgeschreven en is maandelijks opzegbaar.
Thierry M.
Thierry M.
20:46 18 Nov 20
Hele prettige software die ik gebruik voor mijn webwinkel. De koppeling met Woocommerce werkt heel goed. Intuïtieve user interface. De prijs is ook acceptabel voor kleine bedrijven.
Brenda W
Brenda W
11:07 18 Nov 20
Sinds 6 maanden maak ik gebruik van Silvasoft. Het is niet het makkelijkste programma om mee te starten als leek in boekhouden, maar de support en de verschillende handleidingen hebben me snel wegwijs gemaakt. Ook ben ik positief over de overstap service.
Pieter Van D.
Pieter Van D.
10:42 18 Nov 20
Een zeer fijn en overzichtelijk programma met een goed prijs/kwaliteit verhouding. Erg vriendelijk personeel die altijd klaar staat om te helpen. Zeker een aanrader.
Noortje Z.
Noortje Z.
10:44 17 Nov 20
Erg klant vriendelijk en zeer goed bereikbaar voor vragen.Er is wel eens wat mis gelopen maar dat is direct opgepakt en opgelost door het support team en de developers.Zeker een aanrader.
J F.
J F.
10:40 17 Nov 20
We zijn even op zoek geweest naar een voor ons geschikt pakket waarbij prijs/kwaliteit en de mogelijkheden uiteraard het belangrijkst waren (en zijn)
SilvaSoft kwam er in al mijn vergelijkingen als een van de beste uit. Dat gekoppeld aan de zeer goede prijzen, was genoeg om de knoop in het voordeel van SilvaSoft door te hakken. En daar hebben wij nog geen seconde spijt van gehad.
James Boelens, bestuurder BSF bv
James B.
James B.
10:35 17 Nov 20
Goede tool om zelf boekhouding bij te houden. Ook interessante visuele tools om prestaties van onderneming te analyseren
Thomas B.
Thomas B.
10:13 17 Nov 20
Enkel positieve ervaringen ! Complete boekhouding ook voor een BVBA, eenvoudig zelf boekhouden. Snelle respons op vragen !
Ewald P.
Ewald P.
07:23 17 Nov 20
Goed werkend boekhoudpakket en facturatietool, en dat aan een mooie prijs ! De helpdesk werkt prima en de mensen zijn zeer vriendelijk. Aanrader !
Wim W.
Wim W.
12:48 16 Nov 20
Silvasoft heeft een toegankelijke opzet waardoor het vrij eenvoudig is om een structuur op te zetten die voor jouw firma/vereniging perfect kan werken. De documentatie met filmpjes en de webinars geven voldoende uitleg en tevens is de helpdesk steeds vriendelijk en behulpzaam. Silvasoft is continue bezig met verbeteren en verfijnen waarbij je ook als klant feedback & ideeën kunt posten én ieders voorstellen te beoordelen zijn. De aanpassingen/verbeteringen/nieuwigheden worden duidelijk gecommuniceerd. Silvasoft is een 'ongoing' boekhoudpakket waarbij prijs en kwaliteit perfect in balans zijn.
Els R.
Els R.
07:39 11 Nov 20
Fijn pakket dat dag na dag functioneler en efficiënter aan het worden is. Doe zo verder! Helaas verliep de overstapservice in mijn geval niet vlekkeloos wegens de vrij grote database met items, echter werd ik hiervoor correct gecompenseerd!
Matthias B.
Matthias B.
10:27 06 Nov 20
Fijn pakket dat dag na dag functioneler en efficiënter aan het worden is. Doe zo verder! Helaas verliep de overstapservice in mijn geval niet vlekkeloos wegens de vrij grote database met items, echter werd ik hiervoor correct gecompenseerd!
Matthias B.
Matthias B.
10:27 06 Nov 20
Silvasoft is een systeem wat voortdurend in ontwikkeling is. Hierdoor kun je aangeven wat je wensen zijn en kunnen zij dit voor je verwerken waardoor het systeem aansluit bij de behoefte van jouw organisatie!
Jeanine I.
Jeanine I.
10:13 05 Nov 20
Een zeer gebruiksvriendelijk programma dat doet wat moet. Klantenservice is ook vlot te bereiken en reageert snel. Prijs-kwaliteit zeker aan te raden.
Inga B.
Inga B.
15:24 04 Nov 20
Al ruim 15 jaar werk ik met veel te dure CRM-systemen waar altijd wel wat mee was maar vooral: waarom zo complex en ongebruiksvriendelijk? Die systemen moesten altijd weer aangepast om sales en marketing er niet mee kon werken. Duur en vooral traag. Duurde soms maanden. Silvasoft is werkelijk het eerste pakket wat nooit gezeur oplevert en super snel werkt. Ik heb ooit 1 keer een technische vraag gehad: die binnen 48uur was opgelost. Zonder extra kosten. De overstap was binnen 2 dagen geregeld. Vraag me niet hoe,....maar alles klopte! :-)Sales en marketing kan er direct mee aan de slag maar ook administratie en operations. Op mijn desktop en mobiel werkt het super goed. De database erachter draait altijd soepel en snel. Voor mij is dit echt een openbaring. De kosten zijn bovendien een verademing. Ik baal echt enorm dat ik dit systeem niet 15 jaar eerder tegen kwam. Had echt heel geld gescheeld. Ik hoop dat ze de prijzen zo concurrerend houden en het systeem soepel blijft draaien aankomende jaren.
Jan-Joris van de R.
Jan-Joris van de R.
08:07 04 Nov 20
Wij zijn zeer tevreden over Silvasoft. De overstap verliep vlekkeloos en het programma werkt heel prettig. Uitstekende klantenservice, bij vragen word je snel geholpen.
Karin E.
Karin E.
12:22 03 Nov 20
Silvasoft is een erg gebruikersvriendelijk programma. Veel wijst zichzelf en er is altijd een mogelijkheid om nog instellingen toe te voegen.Ook fijn dat de BTW aangiftes en ICP aangiftes hiermee heel makkelijk mee gedaan kunnen worden.En wanneer je een vraag hebt voor de helpdesk, word je heel snel geholpen.Top product dus, zeker voor een eenmanszaak!
Ingrid S.
Ingrid S.
12:10 03 Nov 20
Sinds enkele maanden bezig met factureren met Silvasoft programma.
Zit super in elkaar, zelfs voor een leek als ikzelf!
Snelle en goede service 👌 factureren was nog nooit zo makkelijk... En HEEL belangrijk, zeer betaalbaar en tijdsbesparend!
Voor ons een grote meerwaarde als kleine zelfstandige.
🙏🙂👌
Wendy H.
Wendy H.
10:12 03 Nov 20
Top service, zelfs alles omgezet in het Frans, terwijl het nog een proefversie was.
Je begrijpt natuurlijk dat het nu een definitieve versie is
Bedankt voor alle support
Roy R.
Roy R.
09:09 30 Oct 20
Zeer goed boekhoudprogramma voor weinig geld. Ideaal voor ondernemers die wat financiële kennis hebben. Ik heb mijn bankrekening er ook aan gekoppeld en wordt elke dag automatisch verwerkt. Top product!!
Anthony S.
Anthony S.
13:09 26 Oct 20
Super handige programma om je eigen boekhouding te doen. De mensen achter het programma ook zeer behulpzaam voor als je ergens niet uitkomt.
Inge M.
Inge M.
14:20 16 Oct 20
Ben zeer tevreden over zowel de software als de ondersteuning. Software is helder, begrijpelijk en zelfs voor niet-boekhouders logisch (en dat zijn wij!). Overzichtelijk, gebruiksvriendelijk. De ondersteuning is heel erg snel met direct de juiste antwoorden, waardoor je verder kunt.
Frederik N.
Frederik N.
08:55 16 Oct 20
Silvasoft is voor mij een enorm fijn pakket wat perfect aansluit bij mijn bedrijf. Ook de support is uitstekend met als extra pluspunt het fijne persoonlijke contact.
Ton de V.
Ton de V.
13:36 09 Oct 20
Silvasoft is voor mij een enorm fijn pakket wat perfect aansluit bij mijn bedrijf. Ook de support is uitstekend met als extra pluspunt het fijne persoonlijke contact.
Ton de V.
Ton de V.
13:35 09 Oct 20