Software voor administratiekantoren & accountants

Met de software voor administratiekantoren & accountants kunt u vanuit één dashboard al uw klanten en administraties beheren. Compleet boekhouden, facturatie én CRM tegen een aantrekkelijk prijsmodel. Zo blijft het altijd leuk, of u nu 1, 30 of 100 administraties beheert.

Start nu gratis uw 30 dagen proefperiode!

Nu gratis proberen!

Dit gelieve niet in te vullen:

Er is een fout opgetreden

Ontdek de mogelijkheden

Hieronder ziet u enkele mogelijkheden van onze software voor administratiekantoren & accountants uitgelicht. Probeer het gratis en vrijblijvend uit om alle mogelijkheden te ontdekken!

  • Maak gebruik van alle functionaliteiten van ons boekhoudprogramma
  • Maak gebruik van alle functionaliteiten van ons factuurprogramma
  • Maak gebruik van uitgebreide CRM functionaliteiten
  • Inkoopfacturen snel inlezen met UBL
  • Geef uw klanten toegang tot hun eigen administratie
  • Beheer al uw klanten & administraties vanuit 1 dashboard
  • Autoriseer uw personeel voor specifieke administraties
  • Meekijken & samenwerken met uw klanten
  • Ongelimiteerd! Geen limieten op boekingen, relaties of administraties
  • Scan & herken: automatiseer het verwerken van inkoopfacturen en bonnen met de scan & herken functionaliteit. Binnen enkele seconden ontvangt u een boekingsvoorstel! De kosten zijn € 0,16 per scan.
  • Mail & herken: u kunt ook facturen en bonnen (laten) e-mailen naar uw administratie documenten inbox. Kiest u voor scan & herken? Dan ontvangt u binnen enkele seconden een boekingsvoorstel.
  • Bankenkoppeling: koppel bankrekeningen aan Silvasoft voor een automatische verwerking van de banktransacties. De kosten zijn € 4,00 per bankrekening per maand. Lees meer…

BEREKEN UW PRIJSVEELGESTELDE VRAGEN

Boekhouden, facturatie en CRM

Bekijk hieronder enkele screenshots van de software van Silvasoft voor administratiekantoren & accountants.

  • Via een overzichtelijk dashboard kunt u alle administraties van uw klanten beheren. Hier vandaan kunt u direct inloggen in de administratie waar u in wilt werken.
  • Dashboard van de module boekhouden. Elke administratie die u beheert heeft de module boekhouden en daarmee dus een eigen dashboard.
  • Met één druk op de knop kunt u de btw-aangifte van uw klant doorsturen naar de Belastingdienst.
  • Eenvoudig en snel de inkoopfacturen van uw klant inboeken (handmatig of via UBL).
  • Snel en eenvoudig allerlei rapportages bekijken en exporteren.
  • Voeg snel en eenvoudig alle relaties van uw klanten toe in de administratie van uw klant.

Klik om te vergroten

PRIJZEN & VEELGESTELDE VRAGEN

Prijzen

Prijs per gebruiker

De eerste gebruiker is gratis. Elke extra gebruiker kost € 5,- excl. btw per maand.

Prijs voor gekoppelde administraties

Bestaande Silvasoft gebruikers kunnen hun administratie gratis koppelen aan uw account. Hierin kunt u dus gratis meekijken en meewerken.

Prijs voor eigen administraties

Wilt u eigen administraties gaan voeren, zonder dat uw klant een account heeft bij Silvasoft? Dan gelden daarvoor onderstaande tarieven:

1 administratie:
Boekhouden: gratis
Facturatie: gratis

2 – 25 administraties:
Boekhouden: € 2,50 excl. btw per maand
Facturatie: € 1,50 excl. btw per maand

26 – 75 administraties:
Boekhouden: € 2,25 excl. btw per maand
Facturatie: € 1,35 excl. btw per maand

76 administraties en meer:
Boekhouden: € 2,00 excl. btw per maand
Facturatie: € 1,20 excl. btw per maand

Conclusie

Met ons prijsmodel kunt u dus een gratis account aanvragen en met één gratis administratie werken. Verder zijn gekoppelde administraties van bestaande Silvasoft gebruikers ook gratis.

Veelgestelde vragen

Ja, met onze software voor administratiekantoren en accountants kunt u de boekhouding en facturatie voor al uw klanten doen. U kunt tevens koppelen aan bestaande klanten binnen Silvasoft. Dit is voor u gratis. Zo kunt u dus meekijken in de boekhouding en facturatie van uw klanten. Ook kunt u op ieder gewenst moment uw klanten koppelen aan hun eigen administratie in uw beheer, zodat de klant er zelf ook bij kan.
Qua boekhouden, facturatie en CRM ontvangt u de volledige functionaliteit die standaard Silvasoft gebruikers ook hebben. U heeft echter een overkoepelend dashboard om uw klanten en administraties in te beheren. Bovendien profiteert u van een voordeliger prijsmodel, speciaal gericht op kantoren en accountants met meerdere klanten. Een standaard Silvasoft gebruiker heeft wel de mogelijkheid om extra modules aan zijn account te koppelen, zoals urenregistratie, projectmanagement, personeelsmanagement, etc.
Ja, indien u wilt samenwerken met uw klant en dus zowel u als kantoor, als uw klant bij de administratie moeten kunnen, kan uw klant zich bij Silvasoft registreren als normale gebruiker. Vervolgens kan de gebruiker zich koppelen aan de administratie die u beheert, zodat zowel u als uw klant toegang tot dezelfde administratie krijgen. Uw klant kan dan ook nog eens gebruik maken van andere modules van Silvasoft, zoals urenregistratie, projectmanagement, personeelsmanagement, etc. Op het moment dat dit gebeurt dan vervallen eventuele kosten die u voor deze administratie had.
Indien uw klant toegang wilt tot zijn administratie dan betaalt uw klant de standaard kosten zoals te vinden op onze prijzen pagina. De totale kosten voor de klant hangen volledig af van de functionaliteiten die de klant gebruikt.
U kunt te allen tijde een klant ontkoppelen of archiveren binnen uw kantoor. U betaalt enkel voor de periode dat u toegang wilt tot de administratie van de klant. U kunt de overeenkomst met Silvasoft, na 30 dagen, op ieder gewenst moment beëindigen. Hier zit geen opzegtermijn aan verbonden.
Gezien de compleetheid van de boekhoudfunctionaliteiten, facturatiefunctionaliteiten en de CRM functionaliteiten is dit in de meeste gevallen voldoende voor u als administratiekantoor of accountant om alles te beheren dat nodig is voor uw klanten. Wilt u echter meer kunnen, zoals uren registreren, projecten beheren, etc. binnen de administratie van uw klant? Dan dient u zich als normale gebruiker te registreren.
Stel u bent een accountant of administratiekantoor en u beheert in totaal 10 eigen administraties. Hier wilt u met 2 gebruikers in kunnen en u wilt enkel boekhouden. Uw maandelijkse kosten worden dan:
– 1ste administratie is gratis
– 1ste gebruiker is gratis
– 2e gebruiker kost € 5,00 excl. btw per maand.
– 9 administraties maal € 2,50 is € 22,50 excl. btw per maand.

Voor een totaalbedrag van € 27,50 excl. btw per maand kunt u dus maar liefst 10 klanten/administraties beheren en daar ook nog tegelijk in werken met 2 medewerkers van uw kantoor. Willen uw klanten zelf ook in Silvasoft werken? Dan kunnen zij een account aanmaken en kunnen wij de administratie koppelen aan hun account. De kosten voor deze administratie vervallen dan voor u, aangezien de klant hier dan zelf voor gaat betalen.

Probeer het nu 30 dagen gratis uit!

  • 1 maand gratis proberen
  • Geen automatische verlenging
  • Binnen 10 seconden ingelogd
Nu gratis proberen!

Dit gelieve niet in te vullen:

Er is een fout opgetreden

Wij gaan voor 100% klanttevredenheid!

Silvasoft streeft naar 100% klanttevredenheid. Niet alleen met onze gebruiksvriendelijke software, maar ook met onze support & bereikbaarheid (telefoon, chat, e-mail, WhatsApp).

Recente reviews

Onze klanten zijn erg tevreden over Silvasoft, daar zijn we trots op! Bekijk hier alle reviews.

Silvasoft
4.8
Gebaseerd op 51 beoordelingen
Voor de uitbating van onze vakantiewoning Le Ferron, hadden we nood aan een ‘simpele’ manier van factureren en opvolgen. Ik dacht dit met Excel wel zelf op te lossen.....Tot ik Silvasoft mocht ontdekken.Naast hun - voor ‘dummies’ als ik - heel simpele manier van invullen en opmaken met een professionele factuur als resultaat, vind ik hun snelle en concrete respons bij het stellen van een vraag nog meer dan SUPER.Dikke 👍 dus en dit bovendien nog voor een zeer aanvaardbare maandelijkse kostprijs.
Jp De W.
Jp De W.
06:46 22 Sep 20
Ik ken een klein beetje van boekhouden maar Silvasoft is het online boekhoudpakket dat mij aanvult. Zelfs al ken je niet veel van boekhouding, via de tutorials vindt je snel terug wat je nodig hebt en hoe het moet.Heb je een vraag over hoe je sommige zaken moet boeken, kan je steeds terecht bij de support afdeling, die U steeds trachten te helpen.Kortweg Silvasoft is het boekhoudpakket voor de leek en het bespaart je dure boekhouderskosten. Waarom veel betalen als minder ook kan.
Steven Van O.
Steven Van O.
17:30 18 Sep 20
Silvasoft is een recht aan-recht uit boekhoudprogramma met diverse waarde toevoegende keuze modules, voldoende voor een kleine KMO of beginnend bedrijfje, of voor verenigingen die een dubbele boekhouding (willen) voeren. Ik ben er heel tevreden over. Score 4,5/5!
wim L.
wim L.
13:01 14 Sep 20
Sinds dit jaar heb ik de boekhouding voor mijn eenmanszaak zelf in handen genomen. Silvasoft is een duidelijk programma, ook voor beginners. Bij specifieke vragen telkens heel goed geholpen door het Silvasoft-team. Fijn om op deze manier zelf meer zicht te kunnen houden op de inkomsten en de uitgaven en dat ik deze zelf vlot kan ordenen per project.
Treesje V.
Treesje V.
12:02 11 Sep 20
Tevreden gebruiker, ze luisteren ook naar voorstellen tot verbetering van de tool. Zeer betaalbare oplossing voor de KMO. Volgende stap is integratie met hun API. Zeer goede helpdesk, zeer behulpzaam.
Johan T.
Johan T.
08:31 11 Sep 20
Vorig jaar de overstap gemaakt van Exact naar Silvasoft. Een betere beslissing hadden we niet kunnen maken. Het programma is duidelijk, de klantenservice is goed bereikbaar, nieuwe ideeën worden meegenomen en uitgevoerd. En wat voor ons belangrijk was is dat het voldoet aan de Nederlandse en Belgische regelgeving.
Info E.
Info E.
08:17 11 Sep 20
Zéér tevreden over Silvasoft. Heel gebruiksvriendelijk en perfect te linken aan een webshop. Klantendienst is ook uitzonderlijk snel en behulpzaam. Grote besparing op het vlak van boekhoudkosten dus op alle vlakken een aanrader!
Jantine van P.
Jantine van P.
07:53 11 Sep 20
Silvasoft is een makkelijk programma voor je boekhouding. Het bestaat uit diverse bouwstenen waardoor je alleen maar betaald voor hetgeen je daadwerkelijk nodig hebt. Ik gebruik Silvasoft om facturen/pakbonnen te draaien en tevens om overzichten over mijn verkopen te draaien.Enig minpuntje is dat men overzichten niet in Excel geeft en dat men afrond op regelniveau waardoor er weleens een afrondingsverschil kan zitten op het eind bedrag (meestal van €0,01).
Godfried B.
Godfried B.
07:10 11 Sep 20
Prettige programma, makkelijk om me te werken. Fijn bedrijf met snelle respons op vragen. Bij ons bedrijf zijn we zeker tevreden over SILVASOFT en raden dan ook het programma aan !!.
Peter S.
Peter S.
06:23 11 Sep 20
Erg verrast over de werking, werkt goed. echter wel met beperkingen. zo is het bijvoorbeeld niet mogelijk meerdere leveranciers aan een artikel toe te voegen. Eigen velden aanmaken kan wel, echter geen import mogelijkheden daarvoor beschikbaar. Voor nu dan toch geen overstap mogelijk vanuit Exact Online.Update: De beperkingen zijn reeds toegevoegd aan silvasoft. Wij zijn inmiddels overgestapt en ben een erg tevreden gebruiker. Dikke pluim voor het silvasoft team!! Ga zo door!!
Raoul van K.
Raoul van K.
17:07 10 Sep 20
UItstekende bedrijfs software voor kleine en middelgrote ondernemingen. bijzonder betaalbaar en een 6 sterren service. Een absolute aanrader.
Fred Van der L.
Fred Van der L.
12:14 10 Sep 20
Beste stap ooit! Wat een fijn compleet én intuïtief programma. Het inrichten is even veel werk zo midden in een jaar, maar ik kon niet meer wachten. Uiteindelijk zal ik er enorm veel tijd mee winnen.Groot voordeel is ook een fijne klantenservice.
Suzanne D.
Suzanne D.
09:38 26 Aug 20
Wij maken gebruik van de CRM module van Silvasoft na jarenlang gebruik van SugarCRM, dat te groot voor ons was. Silvasoft werkt gemakkelijker en intuïtiever en biedt ons alles wat we nodig hebben. Het upgradebeleid is top en ook de klantenservice is prima. Een aanrader!
Bertil V.
Bertil V.
07:20 20 Aug 20
De proefversie vond ik al gelijk fantastisch. Heb daarna via mail begeleiding gevraagd en ik kreeg heel snel antwoord. Heb geen seconde getwijfeld om het programma te kopen. Ik zou het iedereen aanraden.Bedankt voor de goede service
Amylin's C.
Amylin's C.
06:47 17 Aug 20
Na de trial-periode zonder twijfel een betalende klant geworden. Niet alleen is het pakket erg handig dankzij de, koppeling met mijn WooCommerce webshop. Je kan altijd terecht bij de helpdesk die snel en accuraat werkt. Een geoliede machine. Dat er een feedback portaal is waar je als gebruiker zelf suggesties kan doen (en die dan ook nog eens regelmatig worden opgepikt én verwerkt in de software) is een extra leuke bijkomstigheid. Voor wie hard twijfelt over welk boekhoudpakket geschikt is voor hem/haar, Silvasoft is naar mijn persoonlijke ervaring een echte aanrader.
Ruben D.
Ruben D.
13:17 22 Jul 20
Super tevreden over het team. Binnen de 2 dagen een antwoord of zelfs nog op dezelfde dag het probleem door het team opgelost. Steeds duidelijke antwoorden op de gestelde vragen.
Monique J.
Monique J.
12:31 20 Jun 20
Als ik een vraag heb stuur ik altijd een ticket, en deze worden zeer snel en deskundig beantwoord. Kortom top.
Mulder M.
Mulder M.
14:24 18 Jun 20
Wij maken nu een half jaar gebruik van de volledige software (alle modules) en we zijn er zeer over te spreken. Ons bedrijf heeft hiervoor 8 jaar lang een ERP pakket gebruikt maar Silvasoft werkt veel makkelijker en sneller! De software ziet er duidelijk uit en je hebt echt heel veel mogelijkheden. (Bijv eigen layout ontwerpen van factuur of ubl facturen automatisch inlezen) De helpdesk is zeer vriendelijk en er zijn ook duidelijke instructie filmpjes beschikbaar. Je hoeft dus geen cursus te volgen maar kan zo aan de slag!Het enige wat ik jammer vind is dat we niet jaren eerder dit abonnement hebben genomen 🙂 Echt een aanrader!
Deborah R.
Deborah R.
11:24 18 Jun 20
Wij hebben een paar dagen geleden de overstap gemaakt naar Silvasoft en maken gebruik van boekhouden en factureren. Het programma werkt heel prettig en ook de support is zeer snel in het reageren op vragen. Ik had een wens voor de factuurmodule en deze is direct opgepakt. Het lijt erop dat Silvasoft veel nieuwe dingen inbouwt wat voor ons reden was om over te stappen. Ik kan het dus aan iedereen aanraden.
Chris V.
Chris V.
13:58 15 Jun 20
Duidelijk, overzichtelijk en zeer helpend programma voor online boekhouden! Ondanks mijn geringe kennis van boekhouding lukt het me, door de overzichtelijke en duidelijke opzet, toch steeds weer om mijn administratie op tijd in orde te hebben. Hiernaast is de service uitstekend en is het personeel bereid mee te denken in oplossingen en verbetering. Kortom: geweldig programma om het leven weer wat gemakkelijker te maken 😉
Jos van der K.
Jos van der K.
08:09 03 Jan 20
Ik vind de software tot dusver zeer handig en gemakkelijk in gebruik. Ook als ik vragen heb is de feedback snel en to the point!
Stefan P.
Stefan P.
14:55 08 Nov 19
Goeie software, zeer tevreden. Schermen mogen soms iets rustiger maar je kan veel.met het programma. Betrouwbare partij
Ewout N.
Ewout N.
13:51 07 Nov 19
Uitstekende klantenservice! Je vragen worden heel snel beantwoord en het pakket is prettig om mee te werken.
Jochem B.
Jochem B.
17:28 30 Oct 19
Bijzonder prettige bedrijfssoftware. Het programma werkt snel en makkelijk en regelmatig zijn er updates met nieuwe functies. Werk nu ruim 2 jaar met Silvasoft en ik stap niet meer over. Grootste gemis vind ik wel het ontbreken van iDeal betaallink op de facturen, maar begreep dat daaraan gewerkt wordt. Ook mijn complimenten aan Dennis van de helpdesk die mij meerdere malen zeer vriendelijk te woord heeft gestaan.
Johan K.
Johan K.
09:08 13 Oct 19