Software voor accountantsadviseursadministratiekantorenboekhouders

Vanuit één dashboard toegang tot al uw klanten en administraties. Gratis meekijken met uw klanten en eigen administraties beheren tegen een speciaal tarief. 

Gratis uitproberen?

  • 30 dagen gratis proberen
  • Geen automatische verlenging
Nu gratis proberen!

Dit gelieve niet in te vullen:

Er is een fout opgetreden

Voordelen voor boekhouders & accountants

Eenvoudig en snel online boekhouden en factureren voor al uw klanten. U krijgt als boekhouder of accountant toegang tot de modules: boekhouden, facturatie en CRM tegen een speciaal tarief. Daarnaast profiteert u van vele voordelen.

Dashboard van de module Boekhouden van Silvasoft

Online boekhouden

Alles wat u nodig heeft om een volledige boekhouding te voeren. Eenvoudig en snel boeken van aankopen, verkopen, bank- en kastransacties.

Rapportages

Uitgebreide rapportage mogelijkheden zoals: kolommenbalans, winst & verlies, ouderdomsanalyse, kostenplaatsen, fiscale aftrekbaarheid en meer.

Btw-aangifte SIlvasoft

Btw-aangifte en IC-opgave

Automatische berekening van alle btw-aangifte roosters inclusief export voor indiening bij de Intervat toepassing.

Klantenlisting

Ook uw jaarlijkse klantenlisting wordt automatisch berekend. U kunt deze direct uploaden bij de Intervat toepassing!

Scan & herken van aankopen

Scan & Herken

Uw bonnetjes en aankoopfacturen in no-time ingeboekt met onze Scan & Herken module. Van PDF of foto naar een boekingsvoorstel in enkele seconden. Slechts 16 cent per scan!

Mail & Herken

Per administratie een eigen mailadres om bonnetjes en aankoopfacturen naar toe te sturen die in uw ‘inbox’ terechtkomen in Silvasoft.

Bankboek Silvasoft

Bankenkoppeling

U kunt de bankrekeningen van uw klanten koppelen aan Silvasoft voor een automatische verwerking van banktransacties. Lees meer…

Automatische matching

Silvasoft herkent automatisch welke afschriften horen bij welke aankopen of verkopen. Zo kunt u het verwerken van bank- en kastransacties tot wel 90% automatiseren!

En nog veel meer..

Er is nog veel meer mogelijk. Denk aan facturen opstellen, kostenplaatsen registratie, compleet relatiebeheer (CRM) met automatische aanvulling en controle van bedrijfsgegevens, autorisaties voor medewerkers binnen uw kantoor, enzovoorts… Ervaar het zelf door u via onderstaand formulier aan te melden voor een gratis proefperiode.

30 dagen vrijblijvend proberen?

Nu gratis proberen!

Dit gelieve niet in te vullen:

Er is een fout opgetreden

Prijzen

Gratis meekijken

Bestaande Silvasoft gebruikers kunnen hun administratie gratis koppelen aan uw account. Hierin kunt u dus gratis meekijken en meewerken.

Prijs per gebruiker

De eerste gebruiker is gratis. Elke extra gebruiker kost € 5,- excl. btw per maand.

Prijs voor eigen administraties

Wilt u eigen administraties gaan voeren, zonder dat uw klant een account heeft bij Silvasoft? Dan gelden daarvoor onderstaande tarieven (excl. btw):

1 administratie:
Boekhouden: gratis
Facturatie: gratis

2 – 25 administraties:
Boekhouden: € 2,50 per maand
Facturatie: € 1,50 per maand

26 – 75 administraties:
Boekhouden: € 2,25 per maand
Facturatie: € 1,35 per maand

76 administraties en meer:
Boekhouden: € 2,00 per maand
Facturatie: € 1,20 per maand

Veelgestelde vragen

Ja, met onze software voor administratiekantoren en accountants kunt u de boekhouding en facturatie voor al uw klanten doen. U kunt tevens koppelen aan bestaande klanten binnen Silvasoft. Dit is voor u gratis. Zo kunt u dus meekijken in de boekhouding en facturatie van uw klanten. Ook kunt u op ieder gewenst moment uw klanten koppelen aan hun eigen administratie in uw beheer, zodat de klant er zelf ook bij kan.
Qua boekhouden, facturatie en CRM ontvangt u de volledige functionaliteit die standaard Silvasoft gebruikers ook hebben. U heeft echter een overkoepelend dashboard om uw klanten en administraties in te beheren. Bovendien profiteert u van een voordeliger prijsmodel, speciaal gericht op kantoren en accountants met meerdere klanten. Een standaard Silvasoft gebruiker heeft wel de mogelijkheid om extra modules aan zijn account te koppelen, zoals urenregistratie, projectmanagement, personeelsmanagement, etc.
Ja, indien u wilt samenwerken met uw klant en dus zowel u als kantoor, als uw klant bij de administratie moeten kunnen, kan uw klant zich bij Silvasoft registreren als normale gebruiker. Vervolgens kan de gebruiker zich koppelen aan de administratie die u beheert, zodat zowel u als uw klant toegang tot dezelfde administratie krijgen. Uw klant kan dan ook nog eens gebruik maken van andere modules van Silvasoft, zoals urenregistratie, projectmanagement, personeelsmanagement, etc. Op het moment dat dit gebeurt dan vervallen eventuele kosten die u voor deze administratie had.
Indien uw klant toegang wilt tot zijn administratie dan betaalt uw klant de standaard kosten zoals te vinden op onze prijzen pagina. De totale kosten voor de klant hangen volledig af van de functionaliteiten die de klant gebruikt.
U kunt te allen tijde een klant ontkoppelen of archiveren binnen uw kantoor. U betaalt enkel voor de periode dat u toegang wilt tot de administratie van de klant. U kunt de overeenkomst met Silvasoft, na 30 dagen, op ieder gewenst moment beëindigen. Hier zit geen opzegtermijn aan verbonden.
Gezien de compleetheid van de boekhoudfunctionaliteiten, facturatiefunctionaliteiten en de CRM functionaliteiten is dit in de meeste gevallen voldoende voor u als administratiekantoor of accountant om alles te beheren dat nodig is voor uw klanten. Wilt u echter meer kunnen, zoals uren registreren, projecten beheren, etc. binnen de administratie van uw klant? Dan dient u zich als normale gebruiker te registreren.
Stel u bent een accountant of administratiekantoor en u beheert in totaal 10 eigen administraties. Hier wilt u met 2 gebruikers in kunnen en u wilt enkel boekhouden. Uw maandelijkse kosten worden dan:
– 1ste administratie is gratis
– 1ste gebruiker is gratis
– 2e gebruiker kost € 5,00 excl. btw per maand.
– 9 administraties maal € 2,50 is € 22,50 excl. btw per maand.

Voor een totaalbedrag van € 27,50 excl. btw per maand kunt u dus maar liefst 10 klanten/administraties beheren en daar ook nog tegelijk in werken met 2 medewerkers van uw kantoor. Willen uw klanten zelf ook in Silvasoft werken? Dan kunnen zij een account aanmaken en kunnen wij de administratie koppelen aan hun account. De kosten voor deze administratie vervallen dan voor u, aangezien de klant hier dan zelf voor gaat betalen.

Ervaar zelf de voordelen van Silvasoft!

  • 1 maand gratis proberen
  • Geheel vrijblijvend
Nu gratis proberen!

Dit gelieve niet in te vullen:

Er is een fout opgetreden

Beoordeeld met een 9.6 uit 150+ reviews

Daar zijn we trots op. Bekijk hieronder recente reviews of bekijk hier alle reviews.

Silvasoft
4.8
Gebaseerd op 97 beoordelingen
Het hele pakket is top ! Makkelijk inrichten en verwerken. En bij vragen supersnel bericht en altijd even vriendelijk geholpen !
Monique S.
Monique S.
15:09 25 Jan 21
Handige boekhoudsoftware voor de startende ondernemer. Alles is overzichtelijk en duidelijk. De klantenservice is ook altijd behulpzaam!
Wim D.
Wim D.
11:09 25 Jan 21
Ben sinds vorig jaar met Silvasoft aan de slag en vind het zeer gebruiksvriendelijke overzichtelijke software, ook als je vragen hebt worden deze razendsnel beantwoord en de prijs is ook prima voor de startende ondernemers! Zeer tevreden over! Raad het absoluut aan! :-)
Mathias R.
Mathias R.
09:37 24 Jan 21
Dit programma is modern, handig in gebruik en zeer overzichtelijk. Ook wanneer je vragen hebt, staat de servicedienst onmiddellijk klaar om deze snel te beantwoorden. Silvasoft is echt een aanrader voor kleine zelfstandigen.
Aithra C.
Aithra C.
10:52 21 Jan 21
Wij zijn eind vorig jaar gestart met Silvasoft en na de proefperiode hebben we besloten om helemaal over te stappen naar Silvasoft. Vanzelfsprekend wennen en veel vragen, maar Silvasoft ondersteund goed en snel. We krijgen steeds meer zicht in onze organisatie en de resultaten. Nu al geen spijt meer van deze beslissing.😄
Hay J.
Hay J.
11:10 19 Jan 21
Na drie jaar ploeteren met een eigen boekhoudprogramma (Expert-M) de sprong gewaagd naar Silvasoft. De prijs staat in verhouding tot mijn activiteit: ik gebruik enkel boekhouding. Concurrenten zijn veel duurder terwijl Silvasoft heel vlot werkt (itt bijvoorbeel de proefversie van Exact); ook op een oude Macbook. De overgang liep wel niet over een leien dakje — door slechte export-mogelijkheden van oud pakket — maar met veel koffie en vooral dankzij de snelle en degelijke hulp van Andreas is alles relatief recht getrokken. (Jawel: je krijgt een persoonlijke assistent bij de transfert!) Volgend boekjaar 100% Silvasoft! Een nieuwe fan.
Frederik V.
Frederik V.
18:32 14 Jan 21
Heel gebruiksvriendelijke software voor ondernemers die hun boekhouding zelf willen organiseren. Tevens vind je op YouTube ook handige filmpjes van hoe bepaalde zaken in elkaar zitten. De prijs is ook zeer schappelijk. Je kan kiezen voor bepaalde modules zonder dat je hoeft te betalen voor modules die je niet nodig hebt. Kortom raad ik het iedereen aan!
Stan V.
Stan V.
11:50 30 Dec 20
Een verademing!Gewoon goed programma met alles er op en eraan.Service is uitstekend, ze kijken met je mee en stellen alles op jou voorkeur in.Een ieder die het me vraagt, beveel ik Silvasoft van harte aan!
Marek P.
Marek P.
22:46 28 Dec 20
compact, krachtig, gebruiksvriendelijk! Precies wat we zoeken. Het support team is ook heel behulpzaam en antwoordt heel snel.
Clare
Clare
11:40 24 Dec 20
We gebruiken facturatie, boekhouden en inkoopboek van Silvasoft nu een half jaar en zijn zeer tevreden over o.a. de gebruiksvriendelijkheid en de mogelijkheden van deze pakketten. De support is altijd heel vlot. Samenwerking met de accountant gaan we binnenkort implementeren , de 1e indruk van onze accountant was ook positief.
Mattie S.
Mattie S.
15:38 22 Dec 20
Zeer tevreden van de software en vooral compleet! Los van boekhouding, uitstekend voor stock, offerte en facturatie. Maar vooral zeer betaalbaar en top service team!
David C.
David C.
10:48 14 Dec 20
Silvasoft is voor mij compleet. En wat beter kan, wordt opgevolgd. Ik zie het als meer dan een boekhoudpakket... stock, offerte, facturatie, kortom multi inzetbaar. En een top support team (Dennis, Patrick,...)!
David C.
David C.
10:41 14 Dec 20
Prima pakket voor een correcte prijs !Offertes - Orders - Facturen - Boekhouding - en nog veel meer... je kiest en betaalt enkel de modules die je nodig hebt.De snelle helpdesk is een extra troef !
Guy D.
Guy D.
15:46 12 Dec 20
Uitstekend modulair pakket met goede en snelle klantenservice. Naar keuze kan je zelf je modules kiezen (aan- en uitzetten) waardoor je alleen betaalt voor wat je nodig hebt.
Glenn J. F. Hubers van A.
Glenn J. F. Hubers van A.
14:11 11 Dec 20
knap en eenvoudig te gebruiken programma dat alle functionaliteit biedt voor een kleine onderneming / zelfstandige
Guy D.
Guy D.
11:08 09 Dec 20
Na de gratis proefperiode was ik volledig overtuigd van de voordelen van dit boekhoudpakket. Ik ben er nog steeds heel tevreden over! 😊
Rozelien P.
Rozelien P.
19:15 08 Dec 20
Na de gratis proefperiode was ik volledig overtuigd van de voordelen van dit boekhoudpakket. Ik ben er nog steeds heel tevreden over! 😊
Rozelien P.
Rozelien P.
19:13 08 Dec 20
zeer gebruiksvriendelijk software voor de basic tot heel uitgebreide boekhouding. ik als starter vind de modules zeer handig. je betaald dus enkel wat je nu nodig heb en kan later uitbreiden zo vel je wil
An H.
An H.
19:03 26 Nov 20
Zeer tevreden over het boekhoudpakket. Heel eenvoudig in gebruik, overzichtelijk en zeer budgetvriendelijk. Een aanrader!
Elke G.
Elke G.
11:12 26 Nov 20
Prettige overstap naar Silvasoft. De bereikbaarheid bij vragen en ook problemen verliep erg soepel. We hebben een goed gevoel en erg blij met onze beslissing
Nic Van Buttingha W.
Nic Van Buttingha W.
13:19 25 Nov 20
Ik gebruik sinds enkele maanden Silvasoft om mijn boekhouding te doen en ben blij met de overstap. Onmiddellijk inzage in de actuele cijfers, de mogelijkheid om een (Belgische) btw-aangifte te doen via Intervat, een ingebouwde CRM-module en eigen rapporten aanmaken waren voor mij de belangrijkste redenen om voor Silvasoft te kiezen. Dankzij de handige app kan ik ook alles consulteren via de smartphone.
Jarno Vande W.
Jarno Vande W.
18:13 23 Nov 20
Zeer handig, veelzijdig programma. Dagelijks verbeteringen en top support bovendien is de support volledig gratis.
michiel V.
michiel V.
08:34 20 Nov 20
heel eenvoudig superkrachtig systeem, werkt zo fijn dat boekhouden en administratie (bijna) leuk wordt voor een timmerman. heel duidelijk en overzichtelijk menu structuur. instellen layout was in het begin een dingetje, maar eenmaal je het door hebt is het perfect. en 1x goed instellen en voor altijd klaar. ik beveel silvasoft aan voor ieder bedrijf hoe groot of klein je ook bent.
loek den O.
loek den O.
08:17 20 Nov 20
Prima boekhoudprogramma, waar je enkel voor betaald wat je gebruikt. Wordt maandelijks van de rekening afgeschreven en is maandelijks opzegbaar.
Thierry M.
Thierry M.
20:46 18 Nov 20
Hele prettige software die ik gebruik voor mijn webwinkel. De koppeling met Woocommerce werkt heel goed. Intuïtieve user interface. De prijs is ook acceptabel voor kleine bedrijven.
Brenda W
Brenda W
11:07 18 Nov 20
Sinds 6 maanden maak ik gebruik van Silvasoft. Het is niet het makkelijkste programma om mee te starten als leek in boekhouden, maar de support en de verschillende handleidingen hebben me snel wegwijs gemaakt. Ook ben ik positief over de overstap service.
Pieter Van D.
Pieter Van D.
10:42 18 Nov 20
Een zeer fijn en overzichtelijk programma met een goed prijs/kwaliteit verhouding. Erg vriendelijk personeel die altijd klaar staat om te helpen. Zeker een aanrader.
Noortje Z.
Noortje Z.
10:44 17 Nov 20
Erg klant vriendelijk en zeer goed bereikbaar voor vragen.Er is wel eens wat mis gelopen maar dat is direct opgepakt en opgelost door het support team en de developers.Zeker een aanrader.
J F.
J F.
10:40 17 Nov 20
We zijn even op zoek geweest naar een voor ons geschikt pakket waarbij prijs/kwaliteit en de mogelijkheden uiteraard het belangrijkst waren (en zijn)
SilvaSoft kwam er in al mijn vergelijkingen als een van de beste uit. Dat gekoppeld aan de zeer goede prijzen, was genoeg om de knoop in het voordeel van SilvaSoft door te hakken. En daar hebben wij nog geen seconde spijt van gehad.
James Boelens, bestuurder BSF bv
James B.
James B.
10:35 17 Nov 20
Goede tool om zelf boekhouding bij te houden. Ook interessante visuele tools om prestaties van onderneming te analyseren
Thomas B.
Thomas B.
10:13 17 Nov 20