Software voor accountantsadviseursadministratiekantorenboekhouders

Vanuit één dashboard toegang tot al uw klanten en administraties. Gratis meekijken met uw klanten en eigen administraties beheren tegen een speciaal tarief. 

Gratis uitproberen?

  • 30 dagen gratis proberen
  • Geen automatische verlenging

Twitter id (*):

Nu gratis proberen!
Er is een fout opgetreden

Voordelen voor boekhouders & accountants

Eenvoudig en snel online boekhouden en factureren voor al uw klanten. U krijgt als boekhouder of accountant toegang tot de modules: boekhouden, facturatie en CRM tegen een speciaal tarief. Daarnaast profiteert u van vele voordelen.

Dashboard van de module Boekhouden van Silvasoft

Online boekhouden

Alles wat u nodig heeft om een volledige boekhouding te voeren. Eenvoudig en snel boeken van aankopen, verkopen, bank- en kastransacties.

Rapportages

Uitgebreide rapportage mogelijkheden zoals: kolommenbalans, winst & verlies, ouderdomsanalyse, kostenplaatsen, fiscale aftrekbaarheid en meer.

Btw-aangifte SIlvasoft

Btw-aangifte en IC-opgave

Automatische berekening van alle btw-aangifte roosters inclusief export voor indiening bij de Intervat toepassing.

Klantenlisting

Ook uw jaarlijkse klantenlisting wordt automatisch berekend. U kunt deze direct uploaden bij de Intervat toepassing!

Scan & herken van aankopen

Scan & Herken

Uw bonnetjes en aankoopfacturen in no-time ingeboekt met onze Scan & Herken module. Van PDF of foto naar een boekingsvoorstel in enkele seconden. Slechts 16 cent per scan!

Mail & Herken

Per administratie een eigen mailadres om bonnetjes en aankoopfacturen naar toe te sturen die in uw ‘inbox’ terechtkomen in Silvasoft.

Bankboek Silvasoft

Bankenkoppeling

U kunt de bankrekeningen van uw klanten koppelen aan Silvasoft voor een automatische verwerking van banktransacties. Lees meer…

Automatische matching

Silvasoft herkent automatisch welke afschriften horen bij welke aankopen of verkopen. Zo kunt u het verwerken van bank- en kastransacties tot wel 90% automatiseren!

En nog veel meer..

Er is nog veel meer mogelijk. Denk aan facturen opstellen, kostenplaatsen registratie, compleet relatiebeheer (CRM) met automatische aanvulling en controle van bedrijfsgegevens, autorisaties voor medewerkers binnen uw kantoor, enzovoorts… Ervaar het zelf door u via onderstaand formulier aan te melden voor een gratis proefperiode.

30 dagen vrijblijvend proberen?

Twitter id (*):

Nu gratis proberen!
Er is een fout opgetreden

Prijzen

Gratis meekijken

Bestaande Silvasoft gebruikers kunnen hun administratie gratis koppelen aan uw account. Hierin kunt u dus gratis meekijken en meewerken.

Prijs per gebruiker

De eerste gebruiker is gratis. Elke extra gebruiker kost € 5,- excl. btw per maand.

Prijs voor eigen administraties

Wilt u eigen administraties gaan voeren, zonder dat uw klant een account heeft bij Silvasoft? Dan gelden daarvoor onderstaande tarieven (excl. btw):

1 administratie:
Boekhouden: gratis
Facturatie: gratis

2 – 25 administraties:
Boekhouden: € 2,50 per maand
Facturatie: € 1,50 per maand

26 – 75 administraties:
Boekhouden: € 2,25 per maand
Facturatie: € 1,35 per maand

76 administraties en meer:
Boekhouden: € 2,00 per maand
Facturatie: € 1,20 per maand

Veelgestelde vragen

Ja, met onze software voor administratiekantoren en accountants kunt u de boekhouding en facturatie voor al uw klanten doen. U kunt tevens koppelen aan bestaande klanten binnen Silvasoft. Dit is voor u gratis. Zo kunt u dus meekijken in de boekhouding en facturatie van uw klanten. Ook kunt u op ieder gewenst moment uw klanten koppelen aan hun eigen administratie in uw beheer, zodat de klant er zelf ook bij kan.
Qua boekhouden, facturatie en CRM ontvangt u de volledige functionaliteit die standaard Silvasoft gebruikers ook hebben. U heeft echter een overkoepelend dashboard om uw klanten en administraties in te beheren. Bovendien profiteert u van een voordeliger prijsmodel, speciaal gericht op kantoren en accountants met meerdere klanten. Een standaard Silvasoft gebruiker heeft wel de mogelijkheid om extra modules aan zijn account te koppelen, zoals urenregistratie, projectmanagement, personeelsmanagement, etc.
Ja, indien u wilt samenwerken met uw klant en dus zowel u als kantoor, als uw klant bij de administratie moeten kunnen, kan uw klant zich bij Silvasoft registreren als normale gebruiker. Vervolgens kan de gebruiker zich koppelen aan de administratie die u beheert, zodat zowel u als uw klant toegang tot dezelfde administratie krijgen. Uw klant kan dan ook nog eens gebruik maken van andere modules van Silvasoft, zoals urenregistratie, projectmanagement, personeelsmanagement, etc. Op het moment dat dit gebeurt dan vervallen eventuele kosten die u voor deze administratie had.
Indien uw klant toegang wilt tot zijn administratie dan betaalt uw klant de standaard kosten zoals te vinden op onze prijzen pagina. De totale kosten voor de klant hangen volledig af van de functionaliteiten die de klant gebruikt.
U kunt te allen tijde een klant ontkoppelen of archiveren binnen uw kantoor. U betaalt enkel voor de periode dat u toegang wilt tot de administratie van de klant. U kunt de overeenkomst met Silvasoft, na 30 dagen, op ieder gewenst moment beëindigen. Hier zit geen opzegtermijn aan verbonden.
Gezien de compleetheid van de boekhoudfunctionaliteiten, facturatiefunctionaliteiten en de CRM functionaliteiten is dit in de meeste gevallen voldoende voor u als administratiekantoor of accountant om alles te beheren dat nodig is voor uw klanten. Wilt u echter meer kunnen, zoals uren registreren, projecten beheren, etc. binnen de administratie van uw klant? Dan dient u zich als normale gebruiker te registreren.
Stel u bent een accountant of administratiekantoor en u beheert in totaal 10 eigen administraties. Hier wilt u met 2 gebruikers in kunnen en u wilt enkel boekhouden. Uw maandelijkse kosten worden dan:
– 1ste administratie is gratis
– 1ste gebruiker is gratis
– 2e gebruiker kost € 5,00 excl. btw per maand.
– 9 administraties maal € 2,50 is € 22,50 excl. btw per maand.

Voor een totaalbedrag van € 27,50 excl. btw per maand kunt u dus maar liefst 10 klanten/administraties beheren en daar ook nog tegelijk in werken met 2 medewerkers van uw kantoor. Willen uw klanten zelf ook in Silvasoft werken? Dan kunnen zij een account aanmaken en kunnen wij de administratie koppelen aan hun account. De kosten voor deze administratie vervallen dan voor u, aangezien de klant hier dan zelf voor gaat betalen.

Ervaar zelf de voordelen van Silvasoft!

  • 1 maand gratis proberen
  • Geheel vrijblijvend

Twitter id (*):

Nu gratis proberen!
Er is een fout opgetreden

Beoordeeld met een 9.7 uit 350+ reviews

Daar zijn we trots op. Bekijk hieronder recente reviews of bekijk hier alle reviews.

Dit pakket is top! 1 van de meest uitgebreide software pakketten op de markt tegen een scherpe prijs. Dit is het pakket met de beste prijs kwaliteitsverhouding. Dit soort functionaliteit krijg je normaal alleen met grote ERP pakketten, waar je de hoofdprijs zou betalen. Van ZZP tot MKB met enkele 100den medewerkers, dit is het pakket, zoek niet verder.De service is ongelofelijk. Ik had wat hulp nodig bij het inrichten van mijn administratie en ik kreeg alle hulp en assistentie. Special shout out to Dennis, ik weet dat ik geen makkelijke klant ben en veel hulp nodig had, maar ik kreeg alle hulp snel en keer en keer opnieuw.
Herbert V.
Herbert V.
11:28 04 Oct 24
Heel goede en gemakkelijke software. Applicatie op iPhone werkt ook perfect. Zeer content ik raad dit iedereen aan.
Ramazan
Ramazan
13:49 27 Sep 24
Ik stapte recent voor het voeren van de boekhouding van twee vennootschappen over naar Silvasoft.Ik koos ervoor om zelf de beginbalansen handmatig in te voeren, en kon bij vragen steeds rekenen op de bereidwillige medewerking van de vlot bereikbare telefonische helpdesk.Het programma werkt naar tevredenheid en is duidelijk en logisch gestructureerd.De prijs is competitief.
Herman V.
Herman V.
14:57 03 Sep 24
Zeer tevreden over het pakket wat ik afgesloten heb, wat ook zeer fijn is de verschillende modules die aan en uit kan zetten.
Gv C.
Gv C.
16:16 17 Jun 24
Begin dit jaar beslist om zelf onze boekhouding te doen voor onze BV. Verschillende boekhoudpakketten getest en grondig onder de loep genomen, en natuurlijk ook Silvasoft. Enkel bij Silvasoft hebben wij gevonden wat we zoeken, een volledig gebruiksvriendelijk boekhoudsoftware tegen een betaalbare prijs, uitbreidbaar naar verschillende gebruikers en je kunt het pakket laten groeien met je noden (artikel beheer, stock beheer, verkoop, ...), kort samengevat een fijn pakket. Bij vragen ook altijd een snelle en correct antwoord en bijna alles is te vinden in de help/zoek functie, en dit ook tijdens de gratis proefperiode. Is een aanrader.
Aruna C.
Aruna C.
19:14 18 Apr 24
Wij werken nu iets meer dan een kwartaal in Silvasoft. Na uitvoerig testen in meerdere periodes kwamen wij erachter dat dit pakket voor ons alles biedt dat wij nodig hebben. Dat is niet vreemd, gezien de uitgebreide functionaliteiten van het pakket. Elk nieuw pakket is wennen, maar bij ons ging de implementatie zonder grote problemen. Daarnaast is de service en servicegerichtheid van Silvasoft bij problemen of vragen ongekend. Je ontvangt altijd binnen een dag een reactie of een verdiepende vraag om een probleem of vraag te verhelpen.Als ik dan toch héél kritisch moet zijn - ik neem het echt voor lief, maar het zou fantastisch zijn als ook dit verbeterd werd - dan zou ik de interface op sommige plekken beter zien. Silvasoft werkt nog niet compleet intuïtief en soms is het even zoeken naar de knoppen of vergt een extra handeling om je doel te bereiken. Ondanks dat ik geloof dat Silvasoft beter en mooier werkt dan bijvoorbeeld Afas of Exact, zouden ze Moneybird als voorbeeld voor zichzelf moeten nemen voor wat betreft het visualiseren van hun interface en gebruiksvriendelijkheid van het pakket.Maar om positief af te sluiten: Silvasoft is een fantastisch pakket, met veel mogelijkheden. De service is geweldig als je vragen hebt, zowel per mail als telefonisch.
Jeroen G.
Jeroen G.
07:52 08 Apr 24
Ik gebruik Silvasoft inmiddels al een aantal jaren naar alle tevredenheid. Het bied mij alles wat ik nodig heb voor mijn webshops. Het is een flexibel pakket waar ik als niet financial toch gemakkelijk mijn boekhouding in bij kan houden. Belangrijkste: bij vragen staan ze iedere keer snel voor me klaar.
Tim van den H.
Tim van den H.
10:39 04 Mar 24
het 1e boekjaar met Silvasoft zit erop. het zit zeer logisch in elkaar , eenvoudig in gebruik, een snelle duidelijke helpdesk.Je betaald alleen de modules/functies die je nodig hebt .eenvoudig om layouts te maken.Een echte aanrader
re K.
re K.
07:22 14 Feb 24
Prima boekhoudprogramma, Overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en flexibel met voldoende funcionaliteiten. Goed bereikbare helpdesk waar je direkt goed geholpen wordt. Uitstekend geschikt voor zzp'ers en kleine ondernemingen. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Ook zeer prettige, overzichtelijke layout. Voor mij geen twijfel, een aanrader.
Robert M.
Robert M.
12:33 11 Feb 24
Dat de bedrijfssoftware modules van Silvasoft.nl handig en accuraat ontwikkelt zijn wist ik al eerder. Maar nu kan ik daar met een overtuiging aan toevoegen dat ook het supportteam top specialisten zijn! Elke vraag wordt met dezelfde vriendelijkheid behandeld mét aanbieding van diverse oplossingen, met een ongelofelijke reactiesnelheid. Als vragende gebruiker kreeg ik binnen de kortste keren het perfecte antwoord.Een woord van dank is hier zeker op zijn plaats.Marc Clauspcshophamme.be
Marc C.
Marc C.
14:29 09 Feb 24
Super fijn programma dat niet onder doet voor de premium boekhoudpakketten. Ik beveel iedereen dit programma aan! Het heeft zelfs de mogelijkheid om losse modules maandelijks aan en uit te zetten al naar gelang jouw persoonlijke wensen.
Ine J.
Ine J.
17:02 22 Jan 24
I changed from a 10-year use of Visma Mamut to Silvasoft (Mamut shut down in July 2023) and am very pleased. The support provided from Silvasoft has been thorough and excellent. I've dealt with Dennis (mostly) and Patrick (some) - both are patient and have a detailed knowledge of Silvasoft. I've been able to set up inventory tracking, forms/output in different languages, automatic tax submittals. Overall, can recommend!
Lisa Di C.
Lisa Di C.
10:30 10 Oct 23
Verschillende produkten van de concurrentie bekeken en getest doch Silvasoft was het meest gebruiksvriendelijk en dit aan een aantrekkelijke prijs
Eddy C.
Eddy C.
19:42 04 Oct 23
Prachtig software pakket! Eenvoudig aan te passen aan je eigen wensen door modules aan en uit te zetten. Intuïtieve menu‘s en mogelijkheden.Super behulpzame en vriendelijke support. Aanrader!
Hans B.
Hans B.
14:06 05 Sep 23
Ik ben recent overgestapt van een te duur pakket naar Silvasoft.De overdracht van gegevens is heel vlot verlopen.Wanneer ik vragen had, kreeg ik heel snel een afdoend antwoord van support.Ook bij een probleem bij BTW-aangifte (wegens verkeerde instelling door mij) hebben zij de nodige opzoekingen gedaan in mijn boekhouding en de nodige correcties achter de schermen uitgevoerd.Silvasoft, een zekere aanrader!Stefaan
Stefaan V.
Stefaan V.
10:51 04 May 23
Eerst een maand uitgeprobeerd en, zonder twijfel, nu klant geworden. Het programma wijst zichzelf uit, het is overzichtelijk en eenvoudig in gebruik. Ik geef er al mijn aan- en verkoopfacturen in en op het einde van het kwartaal rolt mijn BTW-aangifte eruit. Makkelijker kan niet!
Quinten D.
Quinten D.
03:25 27 Apr 23
Duidelijk, prettig en simpel in gebruik, hier kan iedereen meewerken.Ook de support is erg prettig, snel reactie en goede support, nemen de tijd voor je.Kortom een echte aanrader
Patrick Van V.
Patrick Van V.
15:22 05 Apr 23
Zeer praktisch boekhoudprogramma. Heel overzichtelijk. Het enigste minpunt is dat het gemakkelijk zou zijn dat je met shortcuts (ctrl+...) en door door te ´enteren´ gemakkelijker een nieuw document ingeeft.
Davy M.
Davy M.
08:00 05 Apr 23
Geweldig boekhoud programma , ook prijstechnisch super.Alle koppelingen die je nodig hebt , naar bank boekhouder enz zitten hierin , ook een super goede support, goede uitleg met you tube filmpjes , kortom gewoon doen
Setia Total S.
Setia Total S.
14:03 29 Mar 23
Zeer tevreden over de product- en voorraadbeheer module.Uitgebreide standaard functies, uitbreidbaar dmv add-ons, gekoppeld aan een intuïtieve navigatie zorgen voor een totaalpakket dat in alle behoeften voorziet en toch zeer eenvoudig is in gebruik.
Kenny M.
Kenny M.
15:16 27 Feb 23
zeer degelijk programma.Ik ben grote fan van de modulariteit en de prijzen-politiek.Ook de insteek dat de boekhouding is van degene die betaalt, vind ik een groot pluspunt tov de pakketten die de klant wel laten betalen; maar dat "de data" van de boekhouder is.Ik mis wel nog enkele belangrijke mogelijkheden qua automatische verwerking.Maar de support en het opvolgen van vragen en opmerking is zéér kort op de bal.Dus wie weet is kortelings weer een en ander een pak beter. Rome en Parijs zijn ook niet op één dag gebouwd...
Jan C.
Jan C.
15:23 16 Feb 23
Zeer fijn contact zowel per telefoon of per mail.Professioneel systeem waar je een mooie en Professionele uitstraling kan geven voor je bedrijf.
Ashwin J.
Ashwin J.
22:15 25 Jan 23
Gebruiksvriendelijk, compleet en makkelijk aan te leren. Persoonlijk moet ik wel wennen aan het afpunten van de bankmutaties. Maar voor kleine zelfstandige prima pakket.
Jan van der H.
Jan van der H.
06:32 20 Jan 23
Geschikt voor elk bedrijfstype, vooral de orderbevestigingen en pakbonnen functie zijn een must. Het is zeer universeel, alles kan naar eigen wens worden ingesteld.
Beau L.
Beau L.
20:41 16 Jan 23
De boekhoudsoftware werkt bijzonder intuïtief, de instellingen zijn zeer eenvoudig te wijzigen, het inboeken gaat zeer snel. Tot op heden nog geen enkele keer de handleiding nodig gehad. Kortom, een heel performant programma voor een lage prijs.
Stijn R.
Stijn R.
17:27 11 Jan 23
De beste bedrijf software waar ik ooit in hebt gewerkt voor en ook nog betaalbaar ik raad dit bedrijf zeker aan vooral voor kleine bedrijven en voor zzp’ers.
Thuvarakan Sinnadurai V.
Thuvarakan Sinnadurai V.
21:30 10 Jan 23
Nog maar net begonnen met deze software en zeer tevreden, zeer correcte prijszetting. Snelle reactie van support! Zeker een aanrader.
Geert B.
Geert B.
13:15 10 Jan 23
Pas gestart dus nog niet alles doorlopen. Lijkt zeer geschikt voor onze kleine vzw. Vooral de duidelijke handleiding maakt de opstart gemakkelijk.
Luc S.
Luc S.
17:04 21 Dec 22