Software voor accountantsadviseursadministratiekantorenboekhouders

Vanuit één dashboard toegang tot al uw klanten en administraties. Gratis meekijken met uw klanten en eigen administraties beheren tegen een speciaal tarief. 

Gratis uitproberen?

  • 30 dagen gratis proberen
  • Geen automatische verlenging

Twitter id (*):

Nu gratis proberen!
Er is een fout opgetreden

Voordelen voor boekhouders & accountants

Eenvoudig en snel online boekhouden en factureren voor al uw klanten. U krijgt als boekhouder of accountant toegang tot de modules: boekhouden, facturatie en CRM tegen een speciaal tarief. Daarnaast profiteert u van vele voordelen.

Dashboard van de module Boekhouden van Silvasoft

Online boekhouden

Alles wat u nodig heeft om een volledige boekhouding te voeren. Eenvoudig en snel boeken van aankopen, verkopen, bank- en kastransacties.

Rapportages

Uitgebreide rapportage mogelijkheden zoals: kolommenbalans, winst & verlies, ouderdomsanalyse, kostenplaatsen, fiscale aftrekbaarheid en meer.

Btw-aangifte SIlvasoft

Btw-aangifte en IC-opgave

Automatische berekening van alle btw-aangifte roosters inclusief export voor indiening bij de Intervat toepassing.

Klantenlisting

Ook uw jaarlijkse klantenlisting wordt automatisch berekend. U kunt deze direct uploaden bij de Intervat toepassing!

Scan & herken van aankopen

Scan & Herken

Uw bonnetjes en aankoopfacturen in no-time ingeboekt met onze Scan & Herken module. Van PDF of foto naar een boekingsvoorstel in enkele seconden. Slechts 16 cent per scan!

Mail & Herken

Per administratie een eigen mailadres om bonnetjes en aankoopfacturen naar toe te sturen die in uw ‘inbox’ terechtkomen in Silvasoft.

Bankboek Silvasoft

Bankenkoppeling

U kunt de bankrekeningen van uw klanten koppelen aan Silvasoft voor een automatische verwerking van banktransacties. Lees meer…

Automatische matching

Silvasoft herkent automatisch welke afschriften horen bij welke aankopen of verkopen. Zo kunt u het verwerken van bank- en kastransacties tot wel 90% automatiseren!

En nog veel meer..

Er is nog veel meer mogelijk. Denk aan facturen opstellen, kostenplaatsen registratie, compleet relatiebeheer (CRM) met automatische aanvulling en controle van bedrijfsgegevens, autorisaties voor medewerkers binnen uw kantoor, enzovoorts… Ervaar het zelf door u via onderstaand formulier aan te melden voor een gratis proefperiode.

30 dagen vrijblijvend proberen?

Twitter id (*):

Nu gratis proberen!
Er is een fout opgetreden

Prijzen

Gratis meekijken

Bestaande Silvasoft gebruikers kunnen hun administratie gratis koppelen aan uw account. Hierin kunt u dus gratis meekijken en meewerken.

Prijs per gebruiker

De eerste gebruiker is gratis. Elke extra gebruiker kost € 5,- excl. btw per maand.

Prijs voor eigen administraties

Wilt u eigen administraties gaan voeren, zonder dat uw klant een account heeft bij Silvasoft? Dan gelden daarvoor onderstaande tarieven (excl. btw):

1 administratie:
Boekhouden: gratis
Facturatie: gratis

2 – 25 administraties:
Boekhouden: € 2,50 per maand
Facturatie: € 1,50 per maand

26 – 75 administraties:
Boekhouden: € 2,25 per maand
Facturatie: € 1,35 per maand

76 administraties en meer:
Boekhouden: € 2,00 per maand
Facturatie: € 1,20 per maand

Veelgestelde vragen

Ja, met onze software voor administratiekantoren en accountants kunt u de boekhouding en facturatie voor al uw klanten doen. U kunt tevens koppelen aan bestaande klanten binnen Silvasoft. Dit is voor u gratis. Zo kunt u dus meekijken in de boekhouding en facturatie van uw klanten. Ook kunt u op ieder gewenst moment uw klanten koppelen aan hun eigen administratie in uw beheer, zodat de klant er zelf ook bij kan.
Qua boekhouden, facturatie en CRM ontvangt u de volledige functionaliteit die standaard Silvasoft gebruikers ook hebben. U heeft echter een overkoepelend dashboard om uw klanten en administraties in te beheren. Bovendien profiteert u van een voordeliger prijsmodel, speciaal gericht op kantoren en accountants met meerdere klanten. Een standaard Silvasoft gebruiker heeft wel de mogelijkheid om extra modules aan zijn account te koppelen, zoals urenregistratie, projectmanagement, personeelsmanagement, etc.
Ja, indien u wilt samenwerken met uw klant en dus zowel u als kantoor, als uw klant bij de administratie moeten kunnen, kan uw klant zich bij Silvasoft registreren als normale gebruiker. Vervolgens kan de gebruiker zich koppelen aan de administratie die u beheert, zodat zowel u als uw klant toegang tot dezelfde administratie krijgen. Uw klant kan dan ook nog eens gebruik maken van andere modules van Silvasoft, zoals urenregistratie, projectmanagement, personeelsmanagement, etc. Op het moment dat dit gebeurt dan vervallen eventuele kosten die u voor deze administratie had.
Indien uw klant toegang wilt tot zijn administratie dan betaalt uw klant de standaard kosten zoals te vinden op onze prijzen pagina. De totale kosten voor de klant hangen volledig af van de functionaliteiten die de klant gebruikt.
U kunt te allen tijde een klant ontkoppelen of archiveren binnen uw kantoor. U betaalt enkel voor de periode dat u toegang wilt tot de administratie van de klant. U kunt de overeenkomst met Silvasoft, na 30 dagen, op ieder gewenst moment beëindigen. Hier zit geen opzegtermijn aan verbonden.
Gezien de compleetheid van de boekhoudfunctionaliteiten, facturatiefunctionaliteiten en de CRM functionaliteiten is dit in de meeste gevallen voldoende voor u als administratiekantoor of accountant om alles te beheren dat nodig is voor uw klanten. Wilt u echter meer kunnen, zoals uren registreren, projecten beheren, etc. binnen de administratie van uw klant? Dan dient u zich als normale gebruiker te registreren.
Stel u bent een accountant of administratiekantoor en u beheert in totaal 10 eigen administraties. Hier wilt u met 2 gebruikers in kunnen en u wilt enkel boekhouden. Uw maandelijkse kosten worden dan:
– 1ste administratie is gratis
– 1ste gebruiker is gratis
– 2e gebruiker kost € 5,00 excl. btw per maand.
– 9 administraties maal € 2,50 is € 22,50 excl. btw per maand.

Voor een totaalbedrag van € 27,50 excl. btw per maand kunt u dus maar liefst 10 klanten/administraties beheren en daar ook nog tegelijk in werken met 2 medewerkers van uw kantoor. Willen uw klanten zelf ook in Silvasoft werken? Dan kunnen zij een account aanmaken en kunnen wij de administratie koppelen aan hun account. De kosten voor deze administratie vervallen dan voor u, aangezien de klant hier dan zelf voor gaat betalen.

Ervaar zelf de voordelen van Silvasoft!

  • 1 maand gratis proberen
  • Geheel vrijblijvend

Twitter id (*):

Nu gratis proberen!
Er is een fout opgetreden

Beoordeeld met een 9.7 uit 350+ reviews

Daar zijn we trots op. Bekijk hieronder recente reviews of bekijk hier alle reviews.

Zeer fijn contact zowel per telefoon of per mail.Professioneel systeem waar je een mooie en Professionele uitstraling kan geven voor je bedrijf.
Ashwin J.
Ashwin J.
22:15 25 Jan 23
Gebruiksvriendelijk, compleet en makkelijk aan te leren. Persoonlijk moet ik wel wennen aan het afpunten van de bankmutaties. Maar voor kleine zelfstandige prima pakket.
Jan van der H.
Jan van der H.
06:32 20 Jan 23
Geschikt voor elk bedrijfstype, vooral de orderbevestigingen en pakbonnen functie zijn een must. Het is zeer universeel, alles kan naar eigen wens worden ingesteld.
Beau L.
Beau L.
20:41 16 Jan 23
De boekhoudsoftware werkt bijzonder intuïtief, de instellingen zijn zeer eenvoudig te wijzigen, het inboeken gaat zeer snel. Tot op heden nog geen enkele keer de handleiding nodig gehad. Kortom, een heel performant programma voor een lage prijs.
Stijn R.
Stijn R.
17:27 11 Jan 23
De beste bedrijf software waar ik ooit in hebt gewerkt voor en ook nog betaalbaar ik raad dit bedrijf zeker aan vooral voor kleine bedrijven en voor zzp’ers.
Thuvarakan Sinnadurai V.
Thuvarakan Sinnadurai V.
21:30 10 Jan 23
Nog maar net begonnen met deze software en zeer tevreden, zeer correcte prijszetting. Snelle reactie van support! Zeker een aanrader.
Geert B.
Geert B.
13:15 10 Jan 23
Pas gestart dus nog niet alles doorlopen. Lijkt zeer geschikt voor onze kleine vzw. Vooral de duidelijke handleiding maakt de opstart gemakkelijk.
Luc S.
Luc S.
17:04 21 Dec 22
Was gebruiker van Kleisteen maar na lang zoeken uiteindelijk Silvasoft gevonden. Een zeer compleet boekhoudprogramma voor een zeer nette prijs en modulair af te nemen. Al reeds enkele keren contact gehad met support en je wordt snel en vakkundig geholpen. Ze hebben een feedback en ideeen portal waar je eventuele wensen of ideeen kunt achterlaten. Met regelmaat zullen ze de meest gestemde ideeën meenemen in hun software ontwikkelingen. Hoe mooi is dat! Ben momenteel bezig met de migratie van mijn boekhouding naar Silvasoft en ben meer dan enthousiast. Per 1 januari 2023 ga ik volledig over naar Silvasoft en zal een hele verademing zijn.
Imre V.
Imre V.
07:51 06 Dec 22
goed geprijsd tov van andere aanbieders van boekhoudsoftware. Het systeem is compleet en werkt eenvoudig en bij vragen goed en snel te bereiken helpdesk.
Gaby U.
Gaby U.
14:08 04 Nov 22
Laagdrempelige en gebruiksvriendelijke business software.In tegenstelling tot andere software ook prijsvriendelijk.Ideaal voor mij als groeiende slotenmaker. Het is erg gemakkelijk om nieuwe producten toe te voegen aan je productenlijst om zo het maken van offertes vlotter te laten verlopen.Nog eens bedankt Dennis en Patrick voor de ondersteuning.
Sander N.
Sander N.
08:25 31 Oct 22
Na lange zoektocht voor een goed boekhoudprogramma op Silvasoft gestoten. Die bleek meer dan dat te zijn. Totaaloplossing voor alle soorten bedrijven en. Handig om zelf de boekhouding te kunnen doen waardoor ik de kosten van een boekhouder bespaar!
Renzo G.
Renzo G.
18:04 26 Oct 22
Gebruik Silvasoft sinds kort voor mijn zakelijke voorraadadministratie. Werkt vooralsnog prima en is niet duur.
Ineke van R.
Ineke van R.
12:30 26 Oct 22
Zeer interessante optie wanneer je de boekhouding in eigen beheer wil gaan voeren en kan uitbreiden met andere pakketten. Heel duidelijk intuïtief systeem met goede video tutorials. Nog niet lang klant maar ik ben alvast fan !
Niek G.
Niek G.
15:04 10 Oct 22
Silvasoft biedt een heel uiteenlopend pakket aan. Voor ieder wat wils. Ze zijn ook enorm behulpzaam.
Sandigas E.
Sandigas E.
20:16 03 Oct 22
Heel gebruiksvriendelijke software. De helpdesk is steeds vlot bereikbaar voor vragen, zeker een aanrader.
Stephanie R.
Stephanie R.
07:24 28 Sep 22
Ik heb lang gezocht, maar dit lijkt eindelijk een systeem wat het belangrijkste deel van een door mijzelf ontwikkeld systeem kan vervangen. Eenvoudig te implementeren en vlotte respons bij vragen.
Frans J.
Frans J.
15:02 16 Aug 22
No nonsens admin pakket voor de beginner en gevorderden. Veel features voor weinig geld. Top💪
Peintagone Store K.
Peintagone Store K.
08:45 19 Jul 22
Van Moneybird overgegaan naar Silvasoft omdat dit beter paste bij alle functies die wij nodig hebben na de goei van ons bedrijf. De beste keuze! Heel veel opties, goede bereikbaarheid en duidelijke uitleg bij elk onderdeel voor als je het programma net leert kennen.
Saskia R.
Saskia R.
15:04 18 Jul 22
Ik heb het programma een maand ui geprobeerd. Een mooi programma wat veel kan waarbij je geen handleiding nodig hebt door de eenvoud, maar doet niet onder voor andere voorraadprogramma’s
Bas P.
Bas P.
15:53 13 Jul 22
Na een gratis proefperiode helemaal overtuigd van de kwaliteiten van deze software.Als boekhouder kan ik dit programma zowel aanraden aan de beroepsbeoefenaar maar zeker ook aan degene die hun boekhouding zelf wensen bij te houden.En als er dan toch eens een probleem zou opduiken dan krijg je ongelofelijk snel de gepaste oplossing aangereikt door hun support team. Kortom, stop met zoeken en neem een vliegende start met deze software.
kris M.
kris M.
19:33 27 May 22
Erg tevreden over zowel de software als de klantenservice, die snel en goed problemen aanpakt. Aanrader!
Rudy S
Rudy S
10:06 16 May 22
Als Nederlandse had ik geen kennis van "Belgische boekhouding/BTW-aangiften" D.m.v. het toegankelijke en betaalbare software programma is het indienen van de periodieke aangifte zo gebeurd.Verbeterpunten: het koppelen van bankafschriften vind ik wat omslachtig omdat je daar eerst een ponto-account voor moet aanmaken en dan pas kan proberen contact te leggen met betreffende bank, wat in ons geval niet lukte door 'technische problemen" (waarschijnlijk bij de bank) Wij hebben besloten om de afschriften (voorlopig) handmatig in te boeken. Wij zijn een pas opgestart bedrijf (Tasty Take Away Gent) hebben nog niet zo veel mutaties en kunnen op deze manier ook goed oefenen met het boekhoudprogramma.
Petra van L.
Petra van L.
10:21 05 May 22
Na tien jaar een ander online programma gebruikt te hebben was het tijd om één en ander tegen het licht te houden . Blij dat we in onze zoektocht gestoten zijn op Silvasoft.Troeven zijn :- gebruiksvriendelijkheid- prijs- helpdesk is er als je hem nodig hebt, hoewel we er zelf in geslaagd zijn om alles over te zetten , nieuwe factuur lay-out te maken enz.Aanrader !
Sven Van K.
Sven Van K.
05:54 05 May 22
Silvasoft een top product, eenvoudig maar zeer efficient, Als u iets kent van boekhouding is dit het aanbevelen waard ook hun top helpdeskteam!
DANNY S.
DANNY S.
08:11 20 Apr 22
Prijs/kwaliteit onklopbaar voor een zeer gebruiksvriendelijk en toegankelijk boekhoudsysteem! Beter zal moeilijk te vinden zijn!
Dirk-Antoon S.
Dirk-Antoon S.
15:32 11 Apr 22
Deze keer wou ik eens een goede boekhoudsoftware hebben, alles digitaal, automatisch, modern en online. Dus wat doe je? Kijken naar het grootste boekhoudpakket Exact Online. Het was mij al snel duidelijk dat de technologie achter Exact Online stamde uit de jaren 2000 en zaken die voor mij evident zijn, zoals bv. flexibele templates voor facturen, bonnen zeer moeilijk waren. Bv. in Exact Online is het niet mogelijk om het bedrijfslogo te bewaren binnen het pakket, dus in elke template moest dit opnieuw geüpload worden. Een betaallink meesturen met de facturen kon ook niet.Dan ben ik 'maar' met het goedkope Silvasoft gestart op proef. Na een aantal weken was ik overtuigd: Silvasoft is het en doet het gewoon. Niets op papier meer, alles online, digitaal en in hoge mate geautomatiseerd. Zalig.Mensen, niet twijfelen, Silvasoft rules! En een zeer goede support. Ongelooflijk dat dit allemaal kan voor zo'n kleine prijs.
OreikO Vehicle L.
OreikO Vehicle L.
06:51 11 Apr 22
Uiterst handige boekhoudsoftware met een straightforward karakter. Perfect om zelf je boekhouding te doen voor de kleine zelfstandige.
Sébastien G.
Sébastien G.
21:18 05 Apr 22