Silvasoft update november 2019

Bij deze informeren we u over recente wijzigingen in onze software en aankomende ontwikkelingen. Altijd op de hoogte zijn van de laatste nieuwtjes en ontwikkelingen? Volg ons op social media!

Overzicht van verkopen (orders en facturen) in personeelsdossier
Maakt u gebruik van de HRM (Personeelsmanagement) module in combinatie met de Offertes & Orders of Facturatie module? Dan ziet u vanaf nu in het personeelsdossier een nieuw tabblad: ‘Verkopen’. In dit tabblad tonen we alle verkopen die gekoppeld zijn aan het personeelslid.

Eigen velden opnemen in de regeltabel van uw facturen, offertes of pakbonnen
Het is vanaf nu mogelijk om eigen velden op te nemen in de regeltabel van uw facturen, offertes, orders en pakbonnen. Er is een nieuw soort regelkolom beschikbaar waarin u door middel van dynamische %tokens% eigen velden van uw producten kunt opnemen in de regeltabel. Ook zijn er diverse andere tokens beschikbaar om bijvoorbeeld de %Productnaam% of %Productomschrijving% op te nemen in een kolom. Zo kunt u de inhoud van een kolom helemaal zelf configureren met eigen teksten, data uit tokens en data uit eigen velden van een product. Het werkt als volgt: open uw documenttemplate en wijzig het regelelement. U kunt daar onder het kopje ‘Tabel kolommen’ een kolom toevoegen (of een bestaande wijzigen). In het scherm dat volgt, kiest u bij ‘Te tonen data in kolom’ voor ‘Vrije tekst met tokens en eigen velden van product’. Vervolgens kunt u eigen tekst opgeven en tokens in de tekst opnemen voor onder andere eigen velden.

Uitbreiding gratis WooCommerce plugin
Het is vanaf nu mogelijk om vanuit de gratis WooCommerce plugin bestellingen uit uw webshop te laten aanmaken als verkooporder in Silvasoft, in plaats van als factuur of verkoopboeking. Vanuit Silvasoft kunt u uiteraard weer met 1 druk op de knop de order omzetten naar een factuur.

Lancering feedback portal – uw feedback is welkom!
Het is vanaf nu mogelijk om uw feedback en ideeën te delen via ons feedback portaal. In dit portaal ziet u ook ideeën van andere gebruikers en kunt u stemmen (duimpje omhoog) op feedback van andere gebruikers. Op deze manier hebben we alle feedback en ideeën overzichtelijk en houden we goed overzicht in welke ideeën populair zijn onder onze gebruikers. Met grote regelmaat zullen we zaken uit de feedback lijst oppakken. De meest gestemde items krijgen over het algemeen voorrang, dus stem vooral ook op andere ideeën die u graag gerealiseerd zou zien!

Foto maken van inkoopfacturen vanuit mobiele app
Met de nieuwe mobiele app van Silvasoft (te downloaden in de Google Playstore en iOS AppStore) is het mogelijk om een foto te maken van uw inkoopfacturen. Zo kunt u snel een kopie van een factuur of bonnetje opslaan bij uw boeking, vanuit de app. Binnenkort zal deze functie nog uitgebreid worden met een optionele Scan & Herken functie, voor automatisch inboeking van uw inkoopfacturen!

Wat kunt u de komende periode van ons verwachten?
Silvasoft zal zich de komende periode focussen op het verder uitbreiden en verbeteren van de software. Hierbij houden we uiteraard nauwlettend de feedback van onze gebruikers in de gaten. Daarnaast staan er een aantal grotere ontwikkelingen op de planning zoals Scan & Herken, automatische bankenkoppeling, nieuwe rapportage mogelijkheden, en meer. Hier zijn de ontwikkelingen al voor gestart en dit zal in de komende maanden beschikbaar komen. Ook wordt er in samenwerking met Webwinkelfacturen gewerkt aan een Bol.com en Shopify koppeling voor de boekhouding, deze zal binnen enkele weken beschikbaar zijn!

Algemeen
In het algemeen zijn er door de hele applicatie heen veel schermen en functies verbeterd. In de komende periode zullen we blijven doorontwikkelen en verbeteren. Uw feedback is daarbij altijd welkom. Indien u ideeën heeft voor onze software, kunt u deze delen via ons feedback portaal. Het delen van feedback wordt zeer op prijs gesteld en met grote regelmaat worden ideeën van klanten verwerkt.