Silvasoft update – Januari 2021
Allereerst willen wij u namens het hele Silvasoft team een gezond, gelukkig en ondernemend 2021 toewensen! Via dit nieuwsbericht informeren we u over recente wijzigingen in onze software. Oude nieuwsberichten teruglezen? Bekijk dan alle nieuwsberichten.
Volg ons op social media
Altijd als eerste op de hoogte van software updates en nieuwtjes? Volg ons dan op LinkedIn, Facebook of Twitter.
Pakbonnen, deelleveringen en orderpicken
Het is nu mogelijk om meerdere pakbonnen bij facturen of orders aan te maken. Ook is het mogelijk om deelleveringen te maken, u kiest zelf welke producten met welke aantallen u in de pakbon opneemt. Met de “Barcodescanner” add-on kunt u pakbonnen nu ook eenvoudig verwerken (“pakken”) in het magazijn. Ook is er een nieuw menu: Producten > Orderpicken waar u pakbonnen kunt bekijken en verwerken.
Eigen velden op inkooporders
Op uw inkooporders kunt u nu ook eigen velden van producten opnemen in de regeltabel. Meer informatie.
Importeren van verkoopkansen
Het is nu mogelijk om via de CRM imports ook verkoopkansen (Sales module) te importeren. Voor verdere uitleg hiervan verwijzen we naar de Excel template die u kunt downloaden bij de import.
Importeren magazijnen & schappen en voorraad
Maakt u gebruik van de “Magazijnen & winkels” add-on? De productenimport is nu uitgebreid met de mogelijkheid om ook magazijn voorraadposities te importeren voor uw producten. U kunt in 1 import nu meerdere keren hetzelfde artikelnummer opnemen met per regel magazijn, schap en voorraad informatie. Voor verdere uitleg hiervan verwijzen we naar de Excel template die u kunt downloaden bij de import.
Uitbreidingen van onze WooCommerce plugin
Er zijn de afgelopen periode weer diverse updates geweest voor de WooCommerce plugin. Voor alle updates verwijzen we u naar de plugin pagina. Via het laatste tabblad kunt u de ‘Changelog’ bekijken voor alle updates.
API: diverse nieuwe functies
Er is een nieuwe versie van de API beschikbaar. Veel nieuwe mogelijkheden, parameters en filters bij verschillende endpoints. Ook is het nu mogelijk verkoopkansen aan te maken via de API vanuit de CRM endpoints.
2021, wat kunt u van ons verwachten?
In 2021 staan we weer klaar om complete bedrijfssoftware te leveren met first-class support! Er staan al veel leuke nieuwe ontwikkelingen op de planning zoals: iDeal betaallink op facturen, meer rapportage mogelijkheden, voorraadtellingen kunnen doen, 2FA (two-factor authentication), urenregistratie op klant-niveau, en nog veel meer.
Stem op ideeën en deel uw eigen ideeën!
Uiteraard zijn we ook benieuwd naar uw feedback! Stem mee op bestaande ideeën van andere gebruikers of deel uw eigen ideeën via ons feedback portaal. Het feedback portaal is in 2020 grotendeels bepalend geweest voor verbeteringen en nieuwe ontwikkelingen en dat zal ook in 2021 weer het geval zijn!