Prijswijziging per 01-07-2021

Via dit bericht informeren we u over de aankomende prijswijziging per 01-07-2021 van enkele modules.

Waarom wijzigen de prijzen?

De afgelopen 3 jaar heeft Silvasoft nog nooit de prijzen verhoogd. Echter, door stijgende kosten van alles om ons heen zijn we helaas genoodzaakt om voor enkele modules de prijzen iets te verhogen. Op deze manier kunnen we maximaal blijven door ontwikkelen aan de software en kunnen we tevens de service blijven garanderen die u van ons gewend bent.

Wat wijzigt er?

De prijzen voor de modules: Boekhouden, Facturatie, Offertes & Orders, Sales en Projectmanagement zullen stijgen. De prijzen voor de modules: Product & voorraadbeheer, Urenregistratie, Taken & agenda, Relatiebeheer (CRM) blijven ongewijzigd. De prijzen voor de API en de add-ons blijven tevens ongewijzigd. De prijzen voor accountants / boekhouders blijven ook ongewijzigd. De wijziging vindt per 01-07-2021 plaats. De facturen die u van ons ontvangt vanaf 01-08-2021 zullen dus gebaseerd zijn op het nieuwe prijsmodel.

Nieuwe prijzen

Hieronder ziet u per module de oude prijs en de nieuwe prijs.

Module Oude prijs Nieuwe prijs
Boekhouden (incl. CRM) € 9,95 € 10,95
Facturatie (incl. CRM) € 5,95 € 6,45
Offertes & orders (incl. CRM) € 4,95 € 5,45
Sales (incl. CRM) € 4,95 € 5,45
Product- & voorraadbeheer € 4,95 € 4,95 (ongewijzigd)
Projectmanagement (incl. Taken & Agenda) € 4,95 € 5,45
Urenregistratie € 3,95 € 3,95 (ongewijzigd)
Personeelsmanagement € 3,95 € 3,95 (ongewijzigd)
Taken & agenda € 3,95 € 3,95 (ongewijzigd)
Relatiebeheer (CRM) € 3,95 € 3,95 (ongewijzigd)

API: ongewijzigd
Add-ons: ongewijzigd
Accountants: ongewijzigd