Personeelsmanagement (HRM)

Alle gegevens van uw medewerkers op één plaats. Geen rondzwevende contracten meer of onduidelijkheid over resterende vrije dagen. Inclusief afwezigheids- en verlofregistraties.

€ 3,95 per maand
Gratis uitproberen

Gratis uitproberen?

  • 30 dagen gratis proberen
  • Geen automatische verlenging

Twitter id (*):

Nu gratis proberen!
Er is een fout opgetreden
Beheer alle informatie rondom uw personeel in één dossier, zoals bankgegevens, contracten, afwezigheid van uw personeel, etc.

Personeelsmanagement (HRM)

Registratie van personeelsdossiers. Uploaden van documenten inclusief herinneringen voor verloopdatum.

Manager en medewerker

U kunt kiezen voor de rol personeelsmanager of personeelsmedewerker. De manager kan alles inzien en aanvragen goed- of afkeuren. De medewerker kan alleen zijn eigen gegevens inzien.

Beheer het aantal vrije dagen voor uw personeel op één plek. Keur ingediende aanvragen van uw personeel goed of af.

Vrije dagen beheer

Beheer de vrije dagen van uw personeel op één plek. Keur ingediende aanvragen van uw personeel goed of af.

Afwezigheid en verlof

Eenvoudig afwezigheid, ziekte of verlofaanvraag indienen. De personeelsmanager kan deze verlofaanvragen goed- of afkeuren. Inclusief overzichtelijke inzage voor de manager van totale afwezigheid.

Start nu gratis uw 30 dagen proefperiode!

Twitter id (*):

Nu gratis proberen!
Er is een fout opgetreden

Beoordeeld met een 9.7 uit 350+ reviews

Daar zijn we trots op. Bekijk hieronder recente reviews of bekijk hier alle reviews.

het 1e boekjaar met Silvasoft zit erop. het zit zeer logisch in elkaar , eenvoudig in gebruik, een snelle duidelijke helpdesk.Je betaald alleen de modules/functies die je nodig hebt .eenvoudig om layouts te maken.Een echte aanrader
re K.
re K.
07:22 14 Feb 24
Prima boekhoudprogramma, Overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en flexibel met voldoende funcionaliteiten. Goed bereikbare helpdesk waar je direkt goed geholpen wordt. Uitstekend geschikt voor zzp'ers en kleine ondernemingen. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Ook zeer prettige, overzichtelijke layout. Voor mij geen twijfel, een aanrader.
Robert M.
Robert M.
12:33 11 Feb 24
Dat de bedrijfssoftware modules van Silvasoft.nl handig en accuraat ontwikkelt zijn wist ik al eerder. Maar nu kan ik daar met een overtuiging aan toevoegen dat ook het supportteam top specialisten zijn! Elke vraag wordt met dezelfde vriendelijkheid behandeld mét aanbieding van diverse oplossingen, met een ongelofelijke reactiesnelheid. Als vragende gebruiker kreeg ik binnen de kortste keren het perfecte antwoord.Een woord van dank is hier zeker op zijn plaats.Marc Clauspcshophamme.be
Marc C.
Marc C.
14:29 09 Feb 24
Super fijn programma dat niet onder doet voor de premium boekhoudpakketten. Ik beveel iedereen dit programma aan! Het heeft zelfs de mogelijkheid om losse modules maandelijks aan en uit te zetten al naar gelang jouw persoonlijke wensen.
Ine J.
Ine J.
17:02 22 Jan 24
I changed from a 10-year use of Visma Mamut to Silvasoft (Mamut shut down in July 2023) and am very pleased. The support provided from Silvasoft has been thorough and excellent. I've dealt with Dennis (mostly) and Patrick (some) - both are patient and have a detailed knowledge of Silvasoft. I've been able to set up inventory tracking, forms/output in different languages, automatic tax submittals. Overall, can recommend!
Lisa Di C.
Lisa Di C.
10:30 10 Oct 23
Verschillende produkten van de concurrentie bekeken en getest doch Silvasoft was het meest gebruiksvriendelijk en dit aan een aantrekkelijke prijs
Eddy C.
Eddy C.
19:42 04 Oct 23
Prachtig software pakket! Eenvoudig aan te passen aan je eigen wensen door modules aan en uit te zetten. Intuïtieve menu‘s en mogelijkheden.Super behulpzame en vriendelijke support. Aanrader!
Hans B.
Hans B.
14:06 05 Sep 23
Ik ben recent overgestapt van een te duur pakket naar Silvasoft.De overdracht van gegevens is heel vlot verlopen.Wanneer ik vragen had, kreeg ik heel snel een afdoend antwoord van support.Ook bij een probleem bij BTW-aangifte (wegens verkeerde instelling door mij) hebben zij de nodige opzoekingen gedaan in mijn boekhouding en de nodige correcties achter de schermen uitgevoerd.Silvasoft, een zekere aanrader!Stefaan
Stefaan V.
Stefaan V.
10:51 04 May 23
Eerst een maand uitgeprobeerd en, zonder twijfel, nu klant geworden. Het programma wijst zichzelf uit, het is overzichtelijk en eenvoudig in gebruik. Ik geef er al mijn aan- en verkoopfacturen in en op het einde van het kwartaal rolt mijn BTW-aangifte eruit. Makkelijker kan niet!
Quinten D.
Quinten D.
03:25 27 Apr 23
Duidelijk, prettig en simpel in gebruik, hier kan iedereen meewerken.Ook de support is erg prettig, snel reactie en goede support, nemen de tijd voor je.Kortom een echte aanrader
Patrick Van V.
Patrick Van V.
15:22 05 Apr 23
Zeer praktisch boekhoudprogramma. Heel overzichtelijk. Het enigste minpunt is dat het gemakkelijk zou zijn dat je met shortcuts (ctrl+...) en door door te ´enteren´ gemakkelijker een nieuw document ingeeft.
Davy M.
Davy M.
08:00 05 Apr 23
Geweldig boekhoud programma , ook prijstechnisch super.Alle koppelingen die je nodig hebt , naar bank boekhouder enz zitten hierin , ook een super goede support, goede uitleg met you tube filmpjes , kortom gewoon doen
Setia Total S.
Setia Total S.
14:03 29 Mar 23
Zeer tevreden over de product- en voorraadbeheer module.Uitgebreide standaard functies, uitbreidbaar dmv add-ons, gekoppeld aan een intuïtieve navigatie zorgen voor een totaalpakket dat in alle behoeften voorziet en toch zeer eenvoudig is in gebruik.
Kenny M.
Kenny M.
15:16 27 Feb 23
zeer degelijk programma.Ik ben grote fan van de modulariteit en de prijzen-politiek.Ook de insteek dat de boekhouding is van degene die betaalt, vind ik een groot pluspunt tov de pakketten die de klant wel laten betalen; maar dat "de data" van de boekhouder is.Ik mis wel nog enkele belangrijke mogelijkheden qua automatische verwerking.Maar de support en het opvolgen van vragen en opmerking is zéér kort op de bal.Dus wie weet is kortelings weer een en ander een pak beter. Rome en Parijs zijn ook niet op één dag gebouwd...
Jan C.
Jan C.
15:23 16 Feb 23
Zeer fijn contact zowel per telefoon of per mail.Professioneel systeem waar je een mooie en Professionele uitstraling kan geven voor je bedrijf.
Ashwin J.
Ashwin J.
22:15 25 Jan 23
Gebruiksvriendelijk, compleet en makkelijk aan te leren. Persoonlijk moet ik wel wennen aan het afpunten van de bankmutaties. Maar voor kleine zelfstandige prima pakket.
Jan van der H.
Jan van der H.
06:32 20 Jan 23
Geschikt voor elk bedrijfstype, vooral de orderbevestigingen en pakbonnen functie zijn een must. Het is zeer universeel, alles kan naar eigen wens worden ingesteld.
Beau L.
Beau L.
20:41 16 Jan 23
De boekhoudsoftware werkt bijzonder intuïtief, de instellingen zijn zeer eenvoudig te wijzigen, het inboeken gaat zeer snel. Tot op heden nog geen enkele keer de handleiding nodig gehad. Kortom, een heel performant programma voor een lage prijs.
Stijn R.
Stijn R.
17:27 11 Jan 23
De beste bedrijf software waar ik ooit in hebt gewerkt voor en ook nog betaalbaar ik raad dit bedrijf zeker aan vooral voor kleine bedrijven en voor zzp’ers.
Thuvarakan Sinnadurai V.
Thuvarakan Sinnadurai V.
21:30 10 Jan 23
Nog maar net begonnen met deze software en zeer tevreden, zeer correcte prijszetting. Snelle reactie van support! Zeker een aanrader.
Geert B.
Geert B.
13:15 10 Jan 23
Pas gestart dus nog niet alles doorlopen. Lijkt zeer geschikt voor onze kleine vzw. Vooral de duidelijke handleiding maakt de opstart gemakkelijk.
Luc S.
Luc S.
17:04 21 Dec 22
Was gebruiker van Kleisteen maar na lang zoeken uiteindelijk Silvasoft gevonden. Een zeer compleet boekhoudprogramma voor een zeer nette prijs en modulair af te nemen. Al reeds enkele keren contact gehad met support en je wordt snel en vakkundig geholpen. Ze hebben een feedback en ideeen portal waar je eventuele wensen of ideeen kunt achterlaten. Met regelmaat zullen ze de meest gestemde ideeën meenemen in hun software ontwikkelingen. Hoe mooi is dat! Ben momenteel bezig met de migratie van mijn boekhouding naar Silvasoft en ben meer dan enthousiast. Per 1 januari 2023 ga ik volledig over naar Silvasoft en zal een hele verademing zijn.
Imre V.
Imre V.
07:51 06 Dec 22
goed geprijsd tov van andere aanbieders van boekhoudsoftware. Het systeem is compleet en werkt eenvoudig en bij vragen goed en snel te bereiken helpdesk.
Gaby U.
Gaby U.
14:08 04 Nov 22
Laagdrempelige en gebruiksvriendelijke business software.In tegenstelling tot andere software ook prijsvriendelijk.Ideaal voor mij als groeiende slotenmaker. Het is erg gemakkelijk om nieuwe producten toe te voegen aan je productenlijst om zo het maken van offertes vlotter te laten verlopen.Nog eens bedankt Dennis en Patrick voor de ondersteuning.
Sander N.
Sander N.
08:25 31 Oct 22
Na lange zoektocht voor een goed boekhoudprogramma op Silvasoft gestoten. Die bleek meer dan dat te zijn. Totaaloplossing voor alle soorten bedrijven en. Handig om zelf de boekhouding te kunnen doen waardoor ik de kosten van een boekhouder bespaar!
Renzo G.
Renzo G.
18:04 26 Oct 22
Gebruik Silvasoft sinds kort voor mijn zakelijke voorraadadministratie. Werkt vooralsnog prima en is niet duur.
Ineke van R.
Ineke van R.
12:30 26 Oct 22
Zeer interessante optie wanneer je de boekhouding in eigen beheer wil gaan voeren en kan uitbreiden met andere pakketten. Heel duidelijk intuïtief systeem met goede video tutorials. Nog niet lang klant maar ik ben alvast fan !
Niek G.
Niek G.
15:04 10 Oct 22
Silvasoft biedt een heel uiteenlopend pakket aan. Voor ieder wat wils. Ze zijn ook enorm behulpzaam.
Sandigas E.
Sandigas E.
20:16 03 Oct 22
Heel gebruiksvriendelijke software. De helpdesk is steeds vlot bereikbaar voor vragen, zeker een aanrader.
Stephanie R.
Stephanie R.
07:24 28 Sep 22
Ik heb lang gezocht, maar dit lijkt eindelijk een systeem wat het belangrijkste deel van een door mijzelf ontwikkeld systeem kan vervangen. Eenvoudig te implementeren en vlotte respons bij vragen.
Frans J.
Frans J.
15:02 16 Aug 22

Vertrouwd door toonaangevende organisaties

Van ZZP en MKB tot grote toonaangevende organisaties. Al meer dan 20.000 ondernemingen gingen je voor!

Start nu gratis uw 30 dagen proefperiode!

Twitter id (*):

Nu gratis proberen!
Er is een fout opgetreden

Haal méér uit de module Personeelsmanagement (HRM)

Start nu gratis uw 30 dagen proefperiode!

Twitter id (*):

Nu gratis proberen!
Er is een fout opgetreden

Functielijst module Personeelsmanagement

U kunt per gebruiker een eigen rol instellen. Er zijn twee rollen:

  • Personeelsmanager: kan alle personeelsdossiers inzien en alle bijbehorende afwezigheidsregistraties, verlofaanvragen, ziektemeldingen, etc. Als manager kunt u deze verlofaanvragen goed- of afkeuren.
  • Personeelsmedewerker: kan alleen zijn eigen personeelsdossier inzien en zijn eigen afwezigheidsregistraties, verlofaanvragen, ziektemeldingen, etc.

Voeg een onbeperkt aantal personeelsdossiers toe waarin u alle gegevens rondom uw personeel kunt vastleggen, zoals afspraken, contracten, verjaardagen, vrije dagen, afwezigheid en verlof, contactgegevens, bankgegevens, etc.

Voeg uw contracten toe aan de personeelsdossiers en stel per contract in dat u een herinnering krijgt per e-mail en/of via uw dashboard bij een aankomende verloopdatum.

U kunt eenvoudig de vrije dagen instellen per personeelslid. Ook ziet u in één oogopslag hoeveel vrije dagen uw personeelslid nog heeft, hoeveel vrije dagen er al zijn opgenomen, etc.

Uw personeel kan zich via deze module ziek melden. Deze ziekmelding kunt u vervolgens goed- of afkeuren. Ook ziet u in een handig overzicht alle ziekmeldingen per personeelslid.

Uw personeel kan via deze module verlof / vakantie aanvragen. Deze aanvraag kunt u vervolgens goed- of afkeuren. Ook ziet u in een handig overzicht alle (aankomende) verlofperiodes per personeelslid.

U kunt eenvoudig alle feestdagen toevoegen. Deze zullen voor uw medewerkers dan tellen als extra vrije dagen. Geregistreerde afwezigheid op feestdagen (module Urenregistratie) wordt niet van de vrije dagen afgehaald. Eventuele urenregistraties op feestdagen (module Urenregistratie) worden geteld als overwerk.

Krijg op uw dashboard meldingen van aankomende verjaardagen van uw personeel. Zo vergeet u nooit meer een verjaardag!

Voeg per personeelslid taken toe voor uzelf of voor uw personeel. Heeft u ook de module Taken & agenda? Deze taken verschijnen vervolgens in uw agenda of in de agenda van uw personeel.

Per personeelsdossier kunt u notities toevoegen die betrekking hebben op uw personeel. Bijvoorbeeld gemaakte afspraken, afspraken over cursussen, etc. Dit zijn interne notities ter ondersteuning van u als personeelsmanager.

Start nu gratis uw 30 dagen proefperiode!

Twitter id (*):

Nu gratis proberen!
Er is een fout opgetreden