Wisselen van administratie

Als u meerdere administraties beheert binnen Silvasoft dan zult u daar geregeld tussen moeten wisselen. In dit artikel laten wij zien hoe dit werkt.

Extra administratie toevoegen

Als u nog geen extra administratie heeft, en u wilt graag een ander bedrijf (administratie) kunnen beheren dan kunt u via onze handleiding: Extra administratie toevoegen, lezen hoe u deze kunt aanmaken.

Wisselen tussen gekoppelde administraties

Als u twee of meer administraties heeft dan kunt u wisselen tussen deze omgevingen. Ga allereerst met uw muis rechtsboven in de applicatie. Hier vindt u de naam terug van de huidige administratie.

Zodra u deze aanklikt springt een dropdown lijst open met daarin alle administraties waar u als gebruiker aan gekoppeld bent.

Als u nu de administratie selecteert en aanklikt dan zal Silvasoft wisselen naar deze administratie.

Vragen?

Hopelijk heeft deze handleiding uw vraag beantwoord. Mocht u er toch niet uitkomen, bel dan gerust onze helpdesk op: +31 (0)85 – 225 07 63 (Nederland) of +32 (0)78 – 250 302 (België). U kunt ook via onderstaand formulier uw vraag achterlaten.