Verwijderen van testdata

Verwijderen van testdata of opnieuw beginnen met uw account

In dit artikel leggen we uit hoe u testdata kunt verwijderen in Silvasoft of hoe u helemaal opnieuw kunt beginnen met uw account op het moment dat u besloten heeft om gebruik te gaan maken van Silvasoft.

Inhoudsopgave:

Wilt u voortborduren op het account waar u nu mee bent geregistreerd en u wilt dit account opschonen van alle testdata? Ga dan naar het menu item Boekhouding > Alle boekingen > Selecteer hier alle boekingen (met het icoontje waar een vierkant en een vinkje in staat kunt u met één klik alle boekingen selecteren) > en klik op de knop ‘Selectie verwijderen’. Nu is uw administratie financieel gezien ‘schoon’. U kunt dit controleren door in het menu te gaan naar Boekhouding > Grootboekrekeningen. Alle grootboekrekeningen (zowel de balansrekeningen als de resultaatrekeningen) dienen op 0 te staan.

Wilt u ook alle klanten verwijderen die u wellicht als testdata heeft toegevoegd? Ga dan in het menu naar Relatiebeheer (CRM) > Klanten. Selecteer alle klanten en klik op de knop ‘Verwijderen’.

Hetzelfde geldt voor producten. Ga naar Producten > Producten en voorraad > Selecteer de producten en klik op de knop ‘Verwijderen’.

Heeft u in uw proefaccount van alles verandert ook qua instellingen en wilt u liever helemaal opnieuw beginnen? Lees dan onderstaande tekst over hoe u dit kunt doen in Silvasoft.

Om helemaal opnieuw te beginnen met een ‘schoon’ account gaat u in het menu naar Beheer > Bedrijven (administraties) > Maak een nieuwe administratie aan. Ga vervolgens in het menu naar Mijn Gebruiker en klik op de knop ‘Administratie koppelen’. Selecteer de nieuwe administratie en klik op de knop ‘Koppel geselecteerde’. Kies de modules die u wilt gebruiken voor deze nieuwe administratie en klik op ‘Opslaan’.

Log nu uit en weer opnieuw in, in Silvasoft. Nu kunt u rechts bovenin switchen naar de nieuwe administratie. Op het moment dat u uw proefaccount omzet kunt u ervoor kiezen om alleen de nieuwe administratie mee te nemen naar het betaalde account.

Vragen of problemen?

Hopelijk kunt u via dit artikel aan de slag met het verwijderen van alle testdata of het opnieuw beginnen met uw account. Komt u er aan de hand van dit artikel toch niet helemaal uit? Maak een support ticket of bel ons op +31 (0)10 – 307 39 45 en we helpen u graag verder!

in Algemeen

Reageer op dit artikel



X
- Enter Your Location -
- or -