Online saldo opwaarderen

Als u gebruik wilt maken van Scan & Herken of Mail & Herken dan heeft u een online saldo nodig. In deze handleiding laten we zien hoe u dit saldo kunt opwaarderen en terugvinden in Silvasoft.

Inhoudsopgave

    Opwaarderen

    Een scan en boekingsvoorstel vanuit de Scan & Herken of Mail & Herken feature kost €0,16 per keer.

    Let op! Geld dat u stort kan niet teruggestort of overgedragen worden. Wilt u de Scan & Herken / Mail & Herken eerst uitproberen, begin dan met een klein bedrag.

    1. Ga naar het menu item: Documenten inbox
    2. Ga hier naar het tabblad: Online saldo
    3. Hier vindt u drie sub-tabbladen:
      • Saldo: hier vindt u uw huidige saldo en kunt u het saldo opwaarderen (storten)
      • Stortingen (en status): hier vindt u meer informatie over uw stortingen terug en wat de status daarvan is
      • Transacties: alle transacties (bij of af) die van invloed zijn geweest op uw saldo.
    4. Om het saldo op te waarderen gaat u bij tabblad Saldo naar ‘Saldo storten’.
    5. Nu kunt u een betaalmethode kiezen: iDEAL of Bancontact Mister Cash (meer opties zullen later toegevoegd worden).
      • Bij iDEAL kiest u uw bank en daarna het bedrag dat u wilt storten.
      • Bij Bancontact Mister Cash kiest u het bedrag dat u wilt storten.
      • Bij Bankoverschrijving kiest u het bedrag dat u wilt storten.
      • De bedragen die gestort kunnen worden zijn: € 5, € 10, € 20, € 50, € 100 en € 250.
    6. U ziet aan de hand van het geselecteerde saldo de transactiekosten, het btw-bedrag en de totale kosten van de storting.
    7. U kunt nu ‘Doorgaan naar bank’ als u het saldo wilt storten of ‘Annuleren’ als u dat nu liever niet doet.
    8. Nadat de betaling via uw betaalmethode is geslaagd wordt het saldo toegekend aan uw account. U kunt dit dan gaan gebruiken voor Scan & Herken en Mail & Herken.

    Online saldo gebruiken

    Nadat het saldo is opgewaardeerd bent u in staat dit saldo te gebruiken voor Scan & Herken en Mail & Herken. Deze opties vindt u terug onder het menu item: Documenten inbox. In ons artikel Scan & Herken en Mail & Herken, leest u hier meer over.

    Vragen?

    Hopelijk heeft deze handleiding uw vraag beantwoord. Mocht u er toch niet uitkomen, bel dan gerust onze helpdesk op: +31 (0)85 – 225 07 63 (Nederland) of +32 (0)78 – 250 302 (België). U kunt ook via onderstaand formulier uw vraag achterlaten.