Enkel CRM functies voor uw medewerker(s)

Enkel CRM functies voor uw medewerker(s)

De complete CRM (relatiebeheer) functies krijgt u in Silvasoft gratis bij onze modules Boekhouden, Projectmanagement, Facturatie en ‘Offertes, Orders & Sales’. Maar wat als u uw medewerker enkel toegang wilt geven tot de CRM functies en niet tot bijvoorbeeld de boekhouding, facturatie of projecten? Dit kunt u eenvoudig instellen, hieronder leggen we dit stap voor stap uit.

  • Stap 1: Log in op Silvasoft en ga naar Beheer > Alle gebruikers. Selecteer hier de gebruiker die u enkel toegang tot CRM wilt geven.
  • Stap 2: Klik op bewerken om de details van de gebruiker te openen.
  • Stap 3: Onder het kopje ‘Modules & kosten per administratie’ ziet u tot welke administraties (bedrijven) de gebruiker toegang heeft.
  • Stap 4: Selecteer nu de administratie waarvan u wilt dat de gebruiker enkel CRM functies kan gebruiken. Als de administratie er nog niet tussen staat, moet u deze eerst koppelen via de knop ‘Administratie koppelen’.
  • Stap 5: Klik nu op ‘Modules aanpassen’ voor de administratie waar u de gebruiker enkel CRM functies wilt geven.
  • Stap 6: In het scherm dat volgt, zet u voor de gebruiker enkel de module ‘Boekhouden’ aan. CRM krijgt u namelijk bij deze module, en in de volgende stap geeft u aan dat de gebruiker niet bij het boekhouden gedeelte kan.
  • Stap 7: Zodra u de module boekhouden heeft aangezet, verschijnt deze rechts met een tandwieltje erbij. Klik nu op het tandwieltje bij de module (zie onderstaande afbeelding).
  • Stap 8: Na het klikken op het tandwieltje, verschijnt een pop-up met de vraag of u voor deze gebruiker enkel CRM wilt aanzetten, in plaats van CRM én boekhouden. Vink dat aan en sla alle instellingen op.

Zodra de gebruiker opnieuw inlogt, zal deze niet bij uw boekhouding kunnen, maar enkel bij CRM. Tip: u kunt uw gebruikers zelfs autoriseren voor enkel bepaalde CRM groepen. Dit doet u via de CRM instellingen > Groepen & Autorisaties. Mocht u hier vragen over hebben neem dan gerust contact op met onze helpdesk!

in Relatiebeheer (CRM)

Reageer op dit artikel



X
- Enter Your Location -
- or -