Licentie opzeggen

Als u werkt met Silvasoft dan heeft u een actieve licentie nodig. Indien u uw licentie wilt opzeggen dan dient u de onderstaande stappen te volgen:

  1. Ga naar de module ‘Beheer’, klik dan op menu item ‘Mijn klantgegevens’,
  2. Ga naar tabblad ‘Overeenkomst beëindigen’,
  3. Hier vindt u de knoppen ‘Ja, ik wil mijn overeenkomst beëindigen’ en ‘Ik blijf klant indien jullie..’ terug,
  4. Als u op ‘Ik blijf klant indien jullie..’ klikt dan kunt u feedback invoeren m.b.t. features die u graag zou willen zien om Silvasoft te kunnen blijven gebruiken. Na het invullen hiervan nemen wij z.s.m. contact met u op,
  5. Als u op ‘Ja, ik wil mijn overeenkomst beëindigen’ klikt krijgt u de mogelijkheid deze actie te bevestigen,
  6. Met het beëindigen van uw overeenkomst wordt de toegang tot accounts en administraties uitgeschakeld. U betaalt voor de diensten tot en met de dag van stopzetting. Voor modules die korter dan een maand geleden zijn ingeschakeld, wordt de volledige maand in rekening gebracht, omdat modules voor minimaal een maand worden afgenomen,
  7. Als u hiermee akkoord gaat dan kunt u het vinkje ‘Ik ben akkoord met de kosten die nog in rekening gebracht zullen worden zoals hierboven uitgelegd.’ Aanvinken,
  8. Daarna dient u nog het vinkje ‘Ik bevestig hierbij dat ik de overeenkomst wil beëindigen en daarmee toegang tot mijn gebruikers en administraties verlies.’ Aan te vinken,
  9. Zodra u dat heeft gedaan klikt u op ‘Overeenkomst beëindigen’,
  10. U krijgt nog de vraag om feedback te leveren omtrent uw stopzetting en wat wij kunnen verbeteren in de toekomst, zodra u dat heeft ingevuld kunt u de beëindiging definitief maken.

Wat zijn de gevolgen van het opzeggen van uw licentie?

  1. Tot op de laatste dag van de overeenkomst (voorafgaande aan uw stopzetting) heeft u de mogelijkheid data te exporteren naar lokale opslag,
  2. Na het opzeggen van uw licentie kunt u geen wijzigingen meer aanbrengen in uw administraties,
  3. Na het opzeggen van uw licentie kunt u uw administraties niet meer inzien,
  4. Na het opzeggen van uw licentie kunt u de financiële gegevens waar een wettelijke bewaartermijn op geldt tot één jaar na aflopen van uw overeenkomst opvragen (in de vorm van een Auditfile),
  5. Na het opzeggen van uw licentie kunt u geen gebruik meer maken van onze support (exclusief vragen omtrent uw stopzetting).

Vragen?

Hopelijk heeft deze handleiding uw vraag beantwoord. Mocht u er toch niet uitkomen, bel dan gerust onze helpdesk op: +31 (0)85 – 225 07 63 (Nederland) of +32 (0)78 – 250 302 (België). U kunt ook via onderstaand formulier uw vraag achterlaten.