Hoe koppel ik een klant aan mijn administratiekantoor omgeving

U kunt de administratie van een bestaande Silvasoft klant koppelen aan uw administratiekantoor. Met deze koppeling kunt u boekhoudkundige activiteiten uitvoeren middels de module ‘Boekhouding’ en optioneel ‘Facturatie’. In dit artikel laten wij zien hoe u deze koppeling kan maken.

Stappenplan koppelen aan een bestaande Silvasoft administratie

Om een administratie te koppelen kunt u samen met uw boekhouder het onderstaande stappenplan volgen.

  1. Uw logt in op uw account,
  2. Bovenin het hoofdscherm staat de ‘koppelcode’, u stuurt deze naar uw klant,
  3. Nu logt de klant in op hun account en gaan naar de module ‘Beheer’,
  4. Nu gaan ze naar ‘Bedrijven (administraties)’ en kiezen de administratie zie ze willen koppelen, daarna klikken ze op ‘Autoriseer administratiekantoor’,
  5. Hier vult uw klant de eerder genoemde ‘koppelcode’ in. Zodra ze klaar zijn dient er op ‘Opslaan’ geklikt te worden,
  6. U kunt nu in uw account onder tabblad ‘Goed te keuren’ de koppeling definitief maken.

Zodra u de koppeling heeft goedgekeurd kunt u per direct aan de slag voor uw klant.

Vragen?

Hopelijk heeft deze handleiding uw vraag beantwoord. Mocht u er toch niet uitkomen, bel dan gerust onze helpdesk op: +31 (0)85 – 225 07 63 (Nederland) of +32 (0)78 – 250 302 (België). U kunt ook via onderstaand formulier uw vraag achterlaten.