Gebruikersrollen

De module Projectmanagement kent drie verschillende gebruikersrollen:

  • Projectadministrator: een projectadministrator bewaakt alle projecten, creëert en beheert projecten en wijst projectleiders toe.
  • Projectleider: een projectleider heeft meer mogelijkheden dan een normale medewerker. Zo kan een leider fases aanmaken / wijzigen en taken managen. Zie onze website voor een volledige uitleg van de verschillende rollen
  • Projectmedewerker: een projectmedewerker kan binnen zijn eigen project werken aan taken en het verwerken van het project.

Als gebruiker van de module Projectmanagement heeft u de volgende menu onderdelen tot uw beschikking:

  • Dashboard: vanuit het dashboard hebben gebruikers de mogelijkheid hun projecten in te zien, aankomende taken te vinden, de beste projecten (op basis van de meeste marge), een snel zoeken functionaliteit om binnen projecten te zoeken en de mogelijkheid projecten en projecttemplates te maken (voor de projectmanager).
  • Mijn projecten: projectmedewerkers, projectleiders en projectadministrators kunnen projecten zien waaraan ze gekoppeld zijn. Hier zien gebruikers ook (afhankelijk van hun rol) de nacalculatie & budgettering.
  • Alle projecten: alleen projectadministrators kunnen alle projecten inzien, nieuwe projecten aanmaken en een overzicht houden over de nacalculatie en budgetten en de uiteindelijke afsluiting van projecten.
  • Instellingen: hier kunnen documentcategorieën, projecttemplates en labels beheerd worden door de projectmanager.

Vragen of problemen?

In dit artikel heeft u gelezen wat de verschillende rollen zijn die gebruikers kunnen vervullen indien gebruik wordt gemaakt van de module Projectmanagement. Heeft u nog aanvullende vragen? Maak een support ticket of bel ons op +31 (0)10 – 307 39 45 en we helpen u graag verder!

in Module projectmanagement

Reageer op dit artikel