Gebruikersrollen

De module Projectmanagement kent drie verschillende gebruikersrollen:

  • Projectadministrator: een projectadministrator bewaakt alle projecten, creëert en beheert projecten en wijst projectleiders toe.
  • Projectleider: een projectleider heeft meer mogelijkheden dan een normale medewerker. Zo kan een leider fases aanmaken / wijzigen en taken managen. Zie onze website voor een volledige uitleg van de verschillende rollen
  • Projectmedewerker: een projectmedewerker kan binnen zijn eigen project werken aan taken en het verwerken van het project.

Als gebruiker van de module Projectmanagement heeft u de volgende menu onderdelen tot uw beschikking:

  • Dashboard: vanuit het dashboard hebben gebruikers de mogelijkheid hun projecten in te zien, aankomende taken te vinden, de beste projecten (op basis van de meeste marge), een snel zoeken functionaliteit om binnen projecten te zoeken en de mogelijkheid projecten en projecttemplates te maken (voor de projectmanager).
  • Mijn projecten: projectmedewerkers, projectleiders en projectadministrators kunnen projecten zien waaraan ze gekoppeld zijn. Hier zien gebruikers ook (afhankelijk van hun rol) de nacalculatie & budgettering.
  • Alle projecten: alleen projectadministrators kunnen alle projecten inzien, nieuwe projecten aanmaken en een overzicht houden over de nacalculatie en budgetten en de uiteindelijke afsluiting van projecten.
  • Instellingen: hier kunnen documentcategorieën, projecttemplates en labels beheerd worden door de projectmanager.

Vragen?

Hopelijk heeft deze handleiding uw vraag beantwoord. Mocht u er toch niet uitkomen, bel dan gerust onze helpdesk op: +31 (0)85 – 225 07 63 (Nederland) of +32 (0)78 – 250 302 (België). U kunt ook via onderstaand formulier uw vraag achterlaten.