Hoe zet ik facturatie aan als administratiekantoor

Als administratiekantoor, boekhouder, accountant met toegang tot de software voor administratiekantoren & accountants heeft u de mogelijkheid om de boekhouding te doen voor inhouse administratie en gekoppelde Silvasoft klanten. U heeft ook de mogelijkheid om optioneel de (uitgaande) facturatie te doen voor uw klanten. In dit artikel laten we zien hoe u dit kan activeren.

Facturatie functies aanzetten bij een inhouse administratie of gekoppelde Silvasoft administratie

Om de functies van de module ‘Facturatie’ aan te zetten dient u de volgende stappen te volgen:

  1. Kies een administratie onder ‘Administraties’ en druk op ‘Klantdetails / rechten’,
  2. In het volgende scherm vindt u de optie ‘Facturatie functie?’ staan, vink deze aan,
  3. Als u deze instellingen opslaat en daarna inlogt dan kunt u verkoopfacturen gaan versturen bij deze administratie.

Let op: afhankelijk van het soort administratie waar u dit bij aanzet kunnen er kosten aan deze activatie (en het gebruik) verbonden zijn. Deze vindt u terug op: Software voor administratiekantoren & accountants.

Vragen?

Hopelijk heeft deze handleiding uw vraag beantwoord. Mocht u er toch niet uitkomen, bel dan gerust onze helpdesk op: +31 (0)85 – 225 07 63 (Nederland) of +32 (0)78 – 250 302 (België). U kunt ook via onderstaand formulier uw vraag achterlaten.