Briefpapier toevoegen aan een factuur of offerte

In dit artikel leggen we uit hoe u uw briefpapier kunt toevoegen aan uw facturen of offertes. Heeft u geen briefpapier? Dan kunt u ook zelf los een logo plaatsen of de achtergrond van uw factuur ontwerpen. In onderstaande video demonstreren wij hoe u briefpapier of een logo kunt toevoegen aan uw factuur of offerte ontwerp.

 

Briefpapier toevoegen aan uw documenttemplate

Als u briefpapier heeft met o.a. uw logo dan kunt u deze eenvoudig toevoegen aan uw documenttemplate. Hieronder beschrijven wij de stappen waarmee u dit kan realiseren. Indien u nog geen briefpapier heeft dan kunt u dat via onze handleiding: Hoe maak ik briefpapier voor mijn documenttemplates, maken.

  1. Zet uw briefpapier als .pdf bestand klaar voor gebruik op uw apparaat,
  2. Ga nu naar Beheer > Instellingen >tabblad Documenttemplates,
  3. Kies de documenttemplate die u wilt wijzigen, klik deze aan en dan op “Bewerken”,
  4. Ga nu naar “Achtergrond toevoegen” en kies of u voor de eerste pagina, de tweede en volgende pagina’s of voor alle pagina’s uw briefpapier wilt toevoegen,
  5. Als het briefpapier correct is toegevoegd dan verschijnt de naam van het bestand naast “Huidige achtergrond”,
  6. Nadat u het .pdf briefpapier bestand heeft toegevoegd klikt u op “Opslaan”,
  7. Het briefpapier is nu toegepast en zichtbaar als u het document genereert, u kunt een voorbeeld bekijken door op “Bekijk voorbeeld van ontwerp” te klikken.

Vragen?

Hopelijk heeft deze handleiding uw vraag beantwoord. Mocht u er toch niet uitkomen, bel dan gerust onze helpdesk op: +31 (0)85 – 225 07 63 (Nederland) of +32 (0)78 – 250 302 (België). U kunt ook via onderstaand formulier uw vraag achterlaten.