Bankrekening toevoegen

Bankrekening toevoegen

In dit artikel leggen we uit hoe u uw bankrekeningnummer toevoegt aan Silvasoft.

Om uw banktransacties te kunnen uploaden in Silvasoft, dient u eerst uw eigen bankrekeningnummer toe te voegen. Dit kunt u doen door te gaan naar Boekhouding > Bankboek en klik vervolgens op het tabblad ‘Overzicht rekeningen’. Klik op ‘Nieuw’ en vul de volgende gegevens in:

  • Dagboeknummer: een zelf te kiezen nummer.
  • Grootboekrekening: koppel het rekeningnummer aan een bank grootboekrekening (bijv. 1100 Bank). Let op, u kunt maar één bankrekeningnummer koppelen aan deze grootboekrekening. Heeft u meerdere bankrekeningnummers dan dient u ook meerdere bank grootboekrekeningen aan te maken.
  • Tenaamstelling: vul de naam in van de bankrekening.
  • Bankrekeningnummer: vul hier uw rekeningnummer in. Als u een IBAN rekeningnummer heeft, vult u het gehele IBAN nummer in. Als u geen IBAN nummer heeft dan vult u uw rekeningnummer in en zet u een vinkje in het vakje onder bankrekeningnummer (IBAN controle overslaan)
  • IBAN controle overslaan: als u geen geldig IBAN nummer heeft ingevuld in het veld hierboven, omdat uw bank bijvoorbeeld nog geen IBAN ondersteunt, dan dient u dit vakje aan te vinken.

Conclusie

Hopelijk kunt u met deze handleiding aan de slag met het toevoegen van uw bankrekeningnummer. Mocht u er toch niet uitkomen, bel dan gerust onze helpdesk op: +31 (0)10 – 307 39 45.

in Module boekhouden

Reageer op dit artikel



X
- Enter Your Location -
- or -