Afwezigheid en verlof accorderen

Alle medewerkers die toegang hebben tot de ‘Uren & personeel’ module zijn instaat om afwezigheid- en verlof verzoeken in te dienen. De ‘Uren & personeel’ manager(s) dien(t)(en) dit goed- of af te keuren. In dit artikel leggen wij uit hoe werkt.

Inhoudsopgave

    Afwezigheid- en verlofregistratie(s) toevoegen

    In ons artikel: Uren, afwezigheid en verlof inboeken, heeft u kunnen lezen hoe een afwezigheid- en verlofregistratie toegevoegd dient te worden. Als manager kunt u ook zelf afwezigheid- en verlofregistraties toevoegen voor medewerkers. Als u voor uzelf een registratie toevoegt dan wordt deze automatisch goedgekeurd.

    De afwezigheid- en verlofregistratie(s) af- of goedkeuren

    Onder menu item ‘Alle afwezigheid / verlof’ vindt u vindt u het overzicht van alle verlofaanvragen, van alle medewerkers, binnen de huidige administratie, waarop nog een actie moet worden ondernomen. Deze verzoeken kunt u aanklikken (deze wordt dan blauw), vervolgens gebruikt u de knoppen ‘Goedkeuren’ en ‘Afkeuren’ om deze te verwerken.

    Vragen?

    Hopelijk heeft deze handleiding uw vraag beantwoord. Mocht u er toch niet uitkomen, bel dan gerust onze helpdesk op: +31 (0)85 – 225 07 63 (Nederland) of +32 (0)78 – 250 302 (België). U kunt ook via onderstaand formulier uw vraag achterlaten.